|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
villende
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg tror jeg ville ventet med å handle inn for mye tøy til du ser hva du får. Det kommer gjerne mye klær i de minste størrelsene, og folk som har barn fra før har ofte vett til å kjøpe praktiske plagg. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg har handlet inn det meste til snuppa mi da hun fikk det i gave og hun har arvet en del av oss. Vi skrev en liste inkludert det hun trengte å handle selv, legger den ut til deg selv om du har blitt tipset om masse av dette. Og vi har nok tatt i litt vi altså, blir så lett revet med vet du.
![]()
Det er liksom ikke noen krise om det er noe man har glemt eller om man finner ut at man har for lite av noe.
|
|
|
|
#63 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppe
Jeg derimot brukte 100x140-dyner fra ungene var nyfødt og helt til de byttet til stor seng da de var 2 år 4 mnd. Brettet dem i fotenden i starten (ingen av mine ålte seg nedover i senga som Mim nevner lenger opp). Jeg synes det er best å ha mye dyne tilgjengelig for å dekke ungene; vi har det kaldt på soverommene. Det er sikkert en smakssak.
|
|
|
#64 |
|
Curlingkone
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeTakk for tips og lister
|
|
|
#65 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#66 |
|
Fortynnet
|
Men det har jeg hatt (en). Det krever enorme mengder skift ... |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Curlingkone
|
Ja, feks mannen. Han var ikke begeistret for de sjalene han har lest om altså. Er visst mer macho med en babybjørn.
|
|
|
#68 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeDet går fint an å vente med å kjøpe bæredings til du ser om du har behov også.
|
|
|
#69 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeLommeslynge tror jeg er ganske enkelt penkelt:
|
|
|
#70 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg har en sort og rød babybjørn, med fleece liggende, som ikke brukes mer.
|
|
|
#71 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg har babydyne og juniordyne å gi bort. Vogndynen tror jeg ikke vi har lenger. Ga den sikkert bort da vi fikk en nevø.
|
|
|
#73 |
|
Curlingkone
|
Takk, men han vil visst ha den i sort som er i et slags nettingstoff.
|
|
|
#75 |
|
Sviiisj!!
|
Det kan han jo få, stakkar.
|
|
|
#76 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeHar han sett på ergonomiske bæreseler? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeAj, du har fått bra mye på stell, synes jeg! Blir litt småpanisk, for her er jenta venta om en måned, og vi har, vel, egentlig ingenting klart ...
|
|
|
#78 |
|
Curlingkone
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg tror ikke det er vits i å diskutere sæla noe mer. Jeg har sagt ja. Men denne typen var mye bedre å bære for ryggen da. Det er slik støtte i korsryggen. Det var det visst ikke før.
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg husker vi brukte strømpebukse på Sarah om natten fordi hun var så liten og tynn og tisset rett gjennom bleien. Strømpebuksen holdt bleien litt tettere inntil. I tillegg så rotet ikke begge beina seg inni samme fot osv. Altså vi brukte masse strømpebukser.
|
![]() |
|
|