Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du sminke?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du sminke?
Hver dag. 127 62,87%
Av og til. 40 19,80%
Bare til fest. 24 11,88%
Aldri. 7 3,47%
Jeg er gutt, og bruker seff ikke sminke. 3 1,49%
Dustepoll/annet. 1 0,50%
Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 20:15   #61
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke?

Jeg sminker meg stort sett hver dag om jeg ikke bare skal gå hjemme.

Jeg kan også la være å sminke meg om vi bare skal ut til noen nære venner eller foreldrene våre. Men skal jeg vise meg blandt andre må jeg ha litt sminke på.

Gammel 30-11-09, 21:02   #62
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Hvis jeg skal holde trynet inne i huset, kamuflerer jeg det ikke. Ellers gjør jeg det.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:11   #63
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Bare til fest. Jeg har mørke bryn og vipper, og føler ikke det store behovet for hverdagssminke. Også KAN jeg rett og slett ikke å sminke meg. Har begynt å lese noen sminkeblogger nå for å se om jeg kan plukke opp noen tips, men 7 øyeskygger per sminking blir litt for heftig for meg altså. Og kajal er jeg helt håpløs på.

Gammel 30-11-09, 21:17   #64
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare til fest, aldri til hverdags. I høyden litt lipgloss.

Gammel 30-11-09, 21:18   #65
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Daglig. Maskara og øyebrynsblyant, minimum. Ofte øyeskygge og/eller eyeliner også. Og farget lipgloss.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:21   #66
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har store planer om å gå og få permanentfarge på øyenbrynene. Jeg har ganske lange, mørke øyevipper så jeg trenger ikke alltid å bruke mascara (men blir finere med det), men øyenbrynene er et sørgelig kapittel. Så det skal jeg gjøre, koster jo bare rundt 300,- kroner og varer i ukesvis.

Husk å planlegge det så du farger dem et par dager før du skal på fest. Det blir skikkelig kraftig med en gang, før fargen får satt seg skikkelig. Og da ser man lett ut som Bernt (t.v.):

Ikke sprekt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:23   #67
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hver dag.

Og jeg syns en hver mann med respekt for seg selv skal sminke seg litt også. Menn med sort sminke rundt øynene og litt sånn badboyatitude er utrolig sexy.

Mannen min har fått Lafayette-looken nå.

Gammel 30-11-09, 22:12   #68
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sminker meg hver dag.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:17   #69
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er i en periode hvor jeg sminker meg hver dag igjen, men det er ikke mye..

Litt minerals foundation, mascara og øyenskygge.. naturlig sminket

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:18   #70
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Går ikke lengre en til postkassa uten. Jeg ser ut som en sliten snørrunge uten sminke.

*legger ved bevis*

Sist redigert av Lenam : 09-08-11 kl 02:58.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:20   #71
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Øyekatarr og munnsår gjorde vel kanskje ikke heller underverker for utseendet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:22   #72
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hver dag, men bare mascara.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:24   #73
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

hver dag. men jeg bruker ikke mye... jeg bruker vel kun mascara til daglig.. til fest bruker jeg øyenskygge og mascara.. hehe..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:24   #74
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare mascara. Burde brukt foundation av noe slag, for huden min er ikke noe særlig, men jeg orker ikke sminke meg så mye. Litt lat, kanskje.

Gammel 30-11-09, 22:44   #75
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

svarte hver dag, men det er en sannhet med visse modifikasjoner. Jeg må alltid ha lit sminke når jeg skal på jobb (litt foundation, mascara og lipgloss). I helgene bare om jeg skal noe spesielt (en tur på butikken regnes ikke her som spesielt)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:50   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg bruker mascara hver dag.
Men annen sminke bruker jeg sjeldnere, kanskje 1 gang i uka maks.

Uten mascara ser jeg helt kørni ut.
Helt lyse vipper, og øynene mine forsvinner helt.. samt at jeg ser syk ut.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:58   #77
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til.

Når jeg skal på jobb eller ut på noe brukes foundation, litt øyeskygge, mascara og kanskje litt mer. Hvis jeg skal være hjemme, ut på butikken, vandre rundt i nabolaget eller lignende er jeg ikke så nøye på det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:00   #78
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker ikke sminke hver dag. Svarte "av og til", men nå som jeg går hjemme og dasser i fødselspermisjon, kunne jeg nok glatt ha svart "kun til fest". Jeg sminker meg som regel når jeg skal på jobb, da. Litt mineralfoundation, en lys øyeskygge, litt mineralblush og mascara.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:35   #79
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av og til.

Jeg ser absolutt bedre ut med sminke, men det er ikke alltid jeg gidder.

Når jeg sminker meg bruker jeg dagkrem med litt farge, mascara og lipgloss. Til fest tar jeg gjerne på øyenskygge og kajal i tillegg.

Gammel 01-12-09, 11:47   #80
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg sminker meg hver dag.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.