|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Jeg driver og vurderer om jeg skal klippe det noe a la Anne Rimmen, siden jeg er ganske lei halvlangt, oppklippet hår.
|
|
|
#22 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Har også slikt hår. :/
|
|
|
#23 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Jeg liker ikke pannelugg, har prøvd det rett over (ansiktet blir gjemt bort) og skrålugg (irriterende foran øynene og får ikke tustene helt inn i hestehalen).
|
|
|
#24 |
|
re:designer
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Her er noen av de korte sveisene jeg har hatt. Veksler litt mellom langt og kort jeg da.. Kjekt det er med extension når man blir lei. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!
Fint, men det hadde bare ramlet foran øynene mine. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Hm. Da har jeg vært hos frisøren og fått meg en slags bob med pannelugg. Men jeg ser alldeles ikke ut som Katie Holmes.
|
|
|
#27 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Jeg tror du hadde kledd lugg kjempegodt, Karima!
|
|
|
#28 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Jeg har akkurat samme hårtypen. Bob funker som en kule, men jeg har ikke så kort pannelugg. Jeg kan dra noen lengder ned slik at de illuderer pannelugg for variasjonens skyld. Det må ikke klippes opp i noen grad, da ser det pistrete og slitt ut med en gang. Det rare er at når klippen er god, ligger håret i retninger jeg aldri før har fått til. Det hele avhenger av en god klipp, nå faller ikke luggen ned i ansiktet mitt før jeg har satt sprayboksen fra meg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
er her
|
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Bilder Karima.
|
|
|
|
#31 |
|
Fjellpiper
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
I tropene
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Den må i hvert fall vokse litt, sånn at den kan slides pent til sida. Nå ligger den tungt og hviler på mine kraftige øyenbryn og det blir litt overkill...
|
|
|
#33 |
|
I tropene
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Niks bilder av meg på åpent forum. Særlig ikke i denne såbare nettopp-fått-ny-frisyre-og-er-usikker-på-hvor-bra-det-egentlig-ble-fasen. Sorry.
|
|
|
#34 |
|
I tropene
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Nå har jeg vært rundt og høstet komplimenter fra kolleger, som mener panneluggen ble bra.
|
|
|
#35 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Først; Grattis med ny frisyre Karima ! Sist redigert av silje : 01-12-09 kl 15:36. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg anbefaler gjerne Big Sexy Hair dense thickening spray, igjen og igjen (nei, jeg får ikke provisjon). Tas i vått hår, fønes lett når det er nesten tørt, og holder hele dagen. Og det beste av alt: ingen ekkel konsistens på håret, det kjennes omtrent som vanlig (med mindre man ikke har fordelt det skikkelig). Men det gir altså bare en subtil effekt, ikke noe va-va-voom-volum. Men litt mer enn tett inntil hodet, og det holder for meg, i alle fall. :ingen ambisjoner om Marge-Simpson-hår:
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Jeg har også nordisk hår, men reddes av naturlig fall.
|
|
|
#38 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Jeg bruker Sebastian Body Double, men den er vel i ferd med å gå ut siden den ikke produseres mer. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!Takker ! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Måneheks
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
![]() |
Mange frisører tar 70-80kr for bare lugg |
|
|
|
![]() |
|
|