Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 14:15   #17
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Jeg har akkurat samme hårtypen. Bob funker som en kule, men jeg har ikke så kort pannelugg. Jeg kan dra noen lengder ned slik at de illuderer pannelugg for variasjonens skyld. Det må ikke klippes opp i noen grad, da ser det pistrete og slitt ut med en gang. Det rare er at når klippen er god, ligger håret i retninger jeg aldri før har fått til. Det hele avhenger av en god klipp, nå faller ikke luggen ned i ansiktet mitt før jeg har satt sprayboksen fra meg.

Ved større anledninger er luggen lang nok til å kunne flettes, eller jeg smeller i et glitrende hårbånd. Kombinert med bittelitt Dust It, nesten ikke synlige mengder, og en smule god spray, er jeg så fornøyd som jeg aldri, aldri før har vært. Jeg har prøvd latmannsvarianten med halvlangt hår så ufattelig mange ganger, ingenting er så kjedelig og flatt og får håret til å falle så tungt og må vedlikeholdes oftere enn det.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.