|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ustabil
|
![]() Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!
Jeg er helt på linje med Teofelia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Textrovert
|
![]() Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!Altså, jeg er ENIG med deg, jeg også, bina, og blir sikkert sett på som en sinke, for jeg tør ikke tenke på hva som skjer hvis jeg lar meg presse og SÅ smeller det. Men det er jo interessant at det er blant annet her på FP skrives en del om sinkene i trafikken og at disse lusekjørerne alltid må slippe folk forbi, osv. De fleste av oss som kjører litt sakte noen ganger, har jo en GRUNN til å gjøre det, og det er ikke fordi vi får hysterisk anfall når nåla på speedometeret runder 50, lizzom.
![]() |
#63 |
Erfaren nok
|
Jeg måtte heldigvis ikke legge meg ut, og forhåpentligvis SÅ jo mannen meg, i og med han kom gående mot meg. Om det er sånn at det er veldig smalt og trangt kan jeg nok redusere farten, men ikke hver gang jeg møter en bil på en vei der det er 70-80 km i timen. Om jeg slakker av litt vil jo ikke utgjøre det helt store uansett, og om jeg hadde bremset ned til 40-50 hver gang jeg møtte en møtende bil, så tror jeg det ville vært rimelig trafikkfarlig det også.
![]() |
#64 |
Mother of Dragons
|
Jeg har åpent stått frem som En som irriterer seg over lusekjørere. Men jeg synes faktisk at det må være lov å irritere seg over folk som kjører i 50 i 80 soner i strålende solskinn og lett svingete veier uten at andre skal bli svett over å kjøre langsommere når det er stapp mørkt og glatt om vinteren altså.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!Jeg kan glatt irritere meg over en som bremser før hver sving, og hver gang en møter en bil, på en vei soms elv om den ikke er sånn motorveibred, er god no til at man kan ta en sving uten å bremse... det holder å lette på gasspedalen...
![]() |
#66 |
Come what may...
|
![]() Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!Jeg synes det er faktisk bedre å kjøre litt under fartsgrensen de stedene der det er mørkt og farlig enn å kjøre 5- 10 km over. Men har man kjørt en strekning ofte nok så blir man dessverre fartsblind og må nesten få en påminnelse før man senker farten igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|