Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det helt ut med lange skjørt/kjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 01:28   #41
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det helt ut med lange skjørt/kjoler?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Uff da.

Nja, det er dyrere enn HM liksom. Men veldig fine klær.

Kjøper aldri klær på HM, faktisk. Har en tendens til å "jakte" på klær som kan brukes om igjen, i flere år. Bare svingninger i vekten som gjør at det ikke fungerer. Stilmessig er jeg nok veldig kjedelig.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 23:49   #42
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Det hjelper ikke med NoaNoa butikk i Trondheim når de ikke tar inn de fineste kjolene. Æsj, altså, den var helt perfekt. Takk for flere andre tips, jeg skal ta meg en runde til og sjekke de andre stedene også.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 10:40   #43
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Den kjolen Nessie la ut har jeg prøvd, den var fin. Husker ikke hvor lang den var, men den hadde veldig fin fasong! (KappAhl)

Gammel 27-11-09, 11:09   #44
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Den kjolen Nessie la ut har jeg prøvd, den var fin. Husker ikke hvor lang den var, men den hadde veldig fin fasong! (KappAhl)

Ja, den må jeg prøve.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 06:59   #45
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=80677

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.