|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Tips til sofa ønskes!Inspirert av Veronals sovesofatråd: Vi skal ha ny sofa i stua, gjerne en hjørnemodell av noe slag. Den bør ikke være steindyr, og trekket må helst kunne vaskes. Er det noen som har gode erfaringer med bestemte typer eller butikker? Det er en fordel at det er mange farger å velge mellom. (Ja, jeg ser selvfølgelig for meg noe grønt
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Det MÅ ikke være sjeselong. Jeg bestemte meg for at det skulle jeg aldri ha. For meg blir det litt som glassbyggerstein, panelgardiner eller brystpanel - plutselig noe som alle skulle ha. Og da med overhengende fare for at man blir drittlei av det.
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Tenk litt på leveringstider! Det finnes masse lekkert av modulsofaer, men om du skal spesialtilpasse alt så blir leveringstiden deretter. Vi endte opp med en hjørne med sjeselong fra Living, leveringstiden skulle være 10 uker men vi fikk den på 6. I følge damen i butikken fikk vi den raskt fordi vi gikk for standardoppsett, tilpasninger hadde tatt lengre tid.
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Vi kommer nok til å gå for en sofa fra Bolia eller BoConcept. Tror jeg.
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Ja, det med leveringstider er grunnen til at jeg har innsett at det er på høy tid å starte nå.
![]() |
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Om man må ha sjeselong-del?
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Det hadde vært hyggelig, Palmen!
Sist redigert av Bluen : 14-12-09 kl 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Jeg er jo forelsket i https://www.sofasogood.no - så jeg synes jo dere må se der. NÅ får dere forøvrig med en slik fatboy også. (men det krever bestilling i uka her tror jeg=
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Elinblu, den øverste der, som Bauche viser, har vi. Da kan du komme på befaring hit. Den er f-a-n-t-a-s-t-i-s-k! Sist redigert av Mei : 14-12-09 kl 13:41. Årsak: Bauche satte inn enda en sofa! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|