Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 21:18   #121
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg ville gjerne hatt en mann med intellektet til Jonas G. Støre, sangstemmen og melankolien til Sivert Høyem, kroppen til Kristian Kjelling, humoren, latteren og sjarmen til Will Smith og glimtet i øye og luggen til Patric Dempsey.

:storforlangende:

Klipp og lim, lag din egen kjendismann?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:21   #122
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tror at både Edward Cullen OG Johnny Depp funker som en man kan leve fint sammen med resten av livet.

Johnny Depp ja. Men jeg tror han er litt for alternativ for meg. Så han tror jeg at jeg velger som kompis.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men Jude Law, for eksempel, har jeg ingen tro på.

Med mindre man er veldig glad i barn som ikke er ens egne da. Laget mens man er sammen med barnefaren.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Absolutt! Men noen type menn tiltrekkes man kanskje til. Jeg tror f.eks. at jeg skulle ha vanskelig for å bli forelsket i Jonas. Han er litt for kjedelig. Forelskelse og kjærlighet ser jeg som noe elementært i et forhold.

Jonas er absolutt en mann jeg kunne bli forelsket i, intelligens er svært viktig for meg når det kommer til forelskelse. Han du har valgt kunne jeg ikke falt for, siden jeg syns utroskap er noe av det mest usexy som finnes.

Matt Damon var et godt alternativ forresten!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:21   #123
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer ikke på en eneste en... :kjedelig:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:24   #124
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jon Almås kanskje, han er jo kjekk, hyggelig og liker å vaske.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:25   #125
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veeeeldig viktig poeng på slutten der, Maximillia! :word:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:29   #126
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Og morsom.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:30   #127
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

ANDRE må gjerne like gamliser, altså. Men jeg gjør det visst ikke. På DEN måten, mener jeg.

Polyanna er en cougar. (Sammen med Anne B. Ragde.)

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:34   #128
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg titter ikke så veldig på de purunge heller, altså.

Enda....

Gammel 14-12-09, 21:48   #129
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, jeg tror jeg velger n' Jonas Gahr Støre jeg. Han er en jeg kan like.

Han tenkte jeg på først og, men du skal få han.

Jeg tar Trond Espen Seim.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:50   #130
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Han tenkte jeg på først og, men du skal få han.

Jeg tar Trond Espen Seim.

Med denne karen som en god nr 2.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:54   #131
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er den eneste jeg kan komme på.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:08   #132
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt en jeg kan le sammen med. En med selvironi.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:13   #133
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg også. Selv om jeg kan småforelske meg i andre enn mannen min. Men det er jo langt fra kjærlighet da, jeg blir bare betatt på en fullstendig useksuell måte.

Betatt må man kunne bli.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jonas er absolutt en mann jeg kunne bli forelsket i, intelligens er svært viktig for meg når det kommer til forelskelse. Han du har valgt kunne jeg ikke falt for, siden jeg syns utroskap er noe av det mest usexy som finnes.

Matt Damon var et godt alternativ forresten!

Jeg møtte Jonas for første gangen for kanskje 12 år siden. Den gangen (men det var kanskje bare der og da) så han ut som om han kom fra de mest alternative miljøpartistene i Sverige (jeg hadde en kollega som var det og han visste ikke noe som helst om hva man kunne gjøre foran et speil som å børste seg eller ta på seg noe annet enn slitte cordbukser som satt helt feil og en slitt t-skjorte). Ikke noe vondt om dem, kollegaen min var et fortreffelig menneske, men absolutt ikke den typen som jeg tiltrekkes til, det må i tilfelle ta veldig lang tid og de må briljere meg intellektuelt eller noe slikt. De andre gangene jeg har møtt ham så ha han sett ganske sliten ut, dermed ikke den første jeg tenker på som fremtidspartner.

Når det gjelder Mikael så er jeg helt enig med deg, utroskap er virkelig usexy. Men den lærde tvister om saken. Hans nåværende kjæreste hevder jo at de ikke var forlovet, ikke bodde sammen, men kun jobbet sammen når hun kom inn i bildet. Men det er jo hennes versjon. Av ukjent grunn så tiltrekkes jeg til ham. Jeg har sett noen intervjuer med ham og der har jeg ikke fått noe negativt syn på ham, fast at jeg kanskje burde det. Han er sikkert fullstendig håpløs å leve sammen med, men hadde han kommet min vei når jeg var singel så hadde jeg nok tatt ham uansett om jeg fikk sjansen. Det var et intervju med hans kjæreste i svenska Mama som en venninne som har vært på besøk hadde med seg og hun ga selvsagt et veldig positivt inntrykk av ham og deres hverdag sammen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:14   #134
Albertine
Passiv

Standard

James er på TV nå. Han lager dessert. Jeg tror jeg emigrerer.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:55   #135
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

James er på TV nå. Han lager dessert. Jeg tror jeg emigrerer.

Sweet Baby James

Gammel 14-12-09, 23:08   #136
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer ikke velge, men disse tre stiller sterkt:

Just got a thing for Aksel ...

Jude Law :sikle:

Matthew McConaughey:wow: - come to mama!!!

Gammel 14-12-09, 23:10   #137
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Fritt for Ryan Reynolds.

Han her er temmelig smashing han også!!

Gammel 14-12-09, 23:45   #138
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg få velge en rollefigur, sånn for å gjøre det hele enda mer usannsynlig? Ja, for ellers så hadde jo sjansen vært store for at jeg plutselig ble skilt og endte opp med en verdenskjent hottie ...

Denne fyren har nemlig ALT, både utseende- og personlighetsmessig.

Nate Fisher fra Six Feet Under:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 15-12-09 kl 09:20. Årsak: Hvor ble det av bildet, da.
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 00:49   #139
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brad Pitt.

(Men da tror jeg det må følge med en nanny til å levere alle ungene i barnehage/på skole.)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 01:20   #140
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan jeg få velge en rollefigur, sånn for å gjøre det hele enda mer usannsynlig? Ja, for ellers så hadde jo sjansen vært store for at jeg plutselig ble skilt og endte opp med en verdenskjent hottie ...

Denne fyren har nemlig ALT, både utseende- og personlighetsmessig.

Nate Fisher fra Six Feet Under:

Tenkte litt på Nate jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.