|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medKan jeg få velge en rollefigur, sånn for å gjøre det hele enda mer usannsynlig? Ja, for ellers så hadde jo sjansen vært store for at jeg plutselig ble skilt og endte opp med en verdenskjent hottie ...
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 15-12-09 kl 09:20. Årsak: Hvor ble det av bildet, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medBrad Pitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Tenkte litt på Nate jeg også.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Å jaaaa!
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
Fryktelig dårlig smak i damer da. Jeg mener egoidiotsutre-Brenda og naivhippietulling-Lisa.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
Jeg er stor fan av Brenda, egentlig. Jeg synes hun er fantastisk interessant (og sexy), selv om jeg halvparten av tiden har lyst til å kaldkvele henne. Lisa, derimot, kan jeg dy meg for. Men jeg likte plakaten hennes på do: If it's yellow, let it mellow, if it's brown, flush it down.
![]() |
|
|