Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 01:26   #141
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men syns dere ikke det er en viss forskjell å leve med og å synes at er kjekkest i verden? Mine valg var helt klart utifra leve med og ha det interessant med, ikke bare noe pent å sepå.

Dette reagerte jeg også på, etter flere sider med 6-packbilder. Det kan vel neppe være personligheten som gjør at man har valgt dem ut?

Helt seriøst så kan jeg ikke helt komme på noen jeg.

Selvsagt: Jonas Gar Støre er jo safe, men hakket for gammel for meg synes jeg. Paul Chaffey passer vel i alder, og er også absolutt intelligent nok, men han er fremdeles den lille rebellen jeg husker fra 80-tallet samtidig så han hadde jeg nok ikke fått tenning for.

Claus Wiese kanskje? Trond Espen Seim virker heller ikke som noen tosk.

Ellers så er jeg litt fårelska i Harry Hole - selv om han så langt fra er noen svigermors drøm, så kunne jeg hatt et forhold til han på si.

Gammel 15-12-09, 07:31   #142
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal det sies at jeg valgte en jeg tror har humor og som virker noenlunde stabil (les: Ryan Reynolds har vært gift med Scarlett Johansson i over ett år, det må vel tilsvare 5-6 i Hollywood-år eller?). Sixpacken kommer i tillegg. Han må være kjekk for at jeg skal forelske meg, enkelt og greit. :shallow:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 07:52   #143
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøtto, her.

Brad Pitt

Han er jo kjekk nok i massevis, men tenk deg når det er hans tur til å ha samvær med ungene sine og det kommer ramlende inn en 8-10 stykker.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 07:54   #144
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare gjenta meg selv: Jeg fatter IKKE hva dere ser i Trond Espen Seim.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 07:56   #145
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg må bare gjenta meg selv: Jeg fatter IKKE hva dere ser i Trond Espen Seim.

Jeg vet ikke hvem det er engang...

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 08:20   #146
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ben Affleck:

Eller Matt Damon:

Og ikke bare fordi de er kjekke, men fordi de også virker som personer med gode verdier.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 08:20   #147
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg vet ikke hvem det er engang...

Han som spiller i Varg Veum filmene

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 08:58   #148
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hadde nok ikke sagt nei til Johnny Depp , men egentlig så tror jeg at dersom jeg måtte finne noen å dele resten av livet med, så ville jeg ikke hatt noen ny mann....
Tror jeg hadde valgt...

Fordi jeg synes hun virker utrolig reflektert og spennende som menneske.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 08:58   #149
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Dette reagerte jeg også på, etter flere sider med 6-packbilder. Det kan vel neppe være personligheten som gjør at man har valgt dem ut?

Helt seriøst så kan jeg ikke helt komme på noen jeg.

Selvsagt: Jonas Gar Støre er jo safe, men hakket for gammel for meg synes jeg. Paul Chaffey passer vel i alder, og er også absolutt intelligent nok, men han er fremdeles den lille rebellen jeg husker fra 80-tallet samtidig så han hadde jeg nok ikke fått tenning for.

Claus Wiese kanskje? Trond Espen Seim virker heller ikke som noen tosk.

Claus Wiese er faktisk enda et hakk eldre! Han er født i mars 1960, mot Støres august 1960.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 09:16   #150
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Ja du sier noe der, men han VIRKER eldre.

Claus Wiese er forresten også for gammel for meg.

Gammel 15-12-09, 09:25   #151
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dere kan jo ikke velge Støre, da! Han er jo hauggammal!!

Neisj, han er bare blitt litt grå i håret i det siste, stakkars.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:27   #152
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Gammel 15-12-09, 10:35   #153
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

En ung Sabeltann jo!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:37   #154
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dsjis, jeg kommer virkelig ikke på noen aktuelle kandidater.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:40   #155
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan jeg få velge en rollefigur, sånn for å gjøre det hele enda mer usannsynlig? Ja, for ellers så hadde jo sjansen vært store for at jeg plutselig ble skilt og endte opp med en verdenskjent hottie ...

Denne fyren har nemlig ALT, både utseende- og personlighetsmessig.

Nate Fisher fra Six Feet Under:

Å jaaaa! Jeg var forelska i ham gjennom hele serien.

Gammel 15-12-09, 10:47   #156
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Denne fyren har nemlig ALT, både utseende- og personlighetsmessig.

Nate Fisher fra Six Feet Under:

Fryktelig dårlig smak i damer da. Jeg mener egoidiotsutre-Brenda og naivhippietulling-Lisa.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:50   #157
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fryktelig dårlig smak i damer da. Jeg mener egoidiotsutre-Brenda og naivhippietulling-Lisa.

Jeg er stor fan av Brenda, egentlig. Jeg synes hun er fantastisk interessant (og sexy), selv om jeg halvparten av tiden har lyst til å kaldkvele henne. Lisa, derimot, kan jeg dy meg for. Men jeg likte plakaten hennes på do: If it's yellow, let it mellow, if it's brown, flush it down.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:54   #158
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Brenda bare var motbydelig selvsentrert jeg. Og sur absolutt alltid, hele tiden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:56   #159
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i din karakteristikk av Lisa, Glitter, men hadde litt godhet for Brenda - selv om hun var i overkant vanskelig deler av tida. (Jeg kjente meg nok litt igjen i henne. )

Gammel 15-12-09, 10:56   #160
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En doktor er ikke dumt å ha i hus. Jeg safer og tar en doktor. Dr. Mark Sloan. :sikler:

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.