|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Off the map.
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Dette reagerte jeg også på, etter flere sider med 6-packbilder. Det kan vel neppe være personligheten som gjør at man har valgt dem ut?
![]() |
#142 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medNå skal det sies at jeg valgte en jeg tror har humor og som virker noenlunde stabil (les: Ryan Reynolds har vært gift med Scarlett Johansson i over ett år, det må vel tilsvare 5-6 i Hollywood-år eller?). Sixpacken kommer i tillegg. Han må være kjekk for at jeg skal forelske meg, enkelt og greit. :shallow:
![]() |
#148 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medHadde nok ikke sagt nei til Johnny Depp , men egentlig så tror jeg at dersom jeg måtte finne noen å dele resten av livet med, så ville jeg ikke hatt noen ny mann.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
*_*
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Claus Wiese er faktisk enda et hakk eldre! Han er født i mars 1960, mot Støres august 1960.
![]() |
![]() |
#152 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#155 |
intro
|
Å jaaaa!
![]() |
![]() |
#156 |
Glamorøs
|
Fryktelig dårlig smak i damer da. Jeg mener egoidiotsutre-Brenda og naivhippietulling-Lisa.
![]() |
#157 |
Textrovert
|
Jeg er stor fan av Brenda, egentlig. Jeg synes hun er fantastisk interessant (og sexy), selv om jeg halvparten av tiden har lyst til å kaldkvele henne. Lisa, derimot, kan jeg dy meg for. Men jeg likte plakaten hennes på do: If it's yellow, let it mellow, if it's brown, flush it down.
![]() |
#159 |
intro
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medJeg er enig i din karakteristikk av Lisa, Glitter, men hadde litt godhet for Brenda - selv om hun var i overkant vanskelig deler av tida. (Jeg kjente meg nok litt igjen i henne.
![]() |
![]() |
#160 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medEn doktor er ikke dumt å ha i hus. Jeg safer og tar en doktor. Dr. Mark Sloan. :sikler: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|