|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye bruker du på deg selv i uken? | |||
| Sånn ca 0,- Her er det bare familien som gjelder |
|
7 | 7,37% |
| Under 250,- |
|
37 | 38,95% |
| Under 500,- |
|
21 | 22,11% |
| Under 750,- |
|
8 | 8,42% |
| Under 1000,- |
|
13 | 13,68% |
| Under 1250,- |
|
3 | 3,16% |
| Under 1500,- |
|
3 | 3,16% |
| Under 1750,- |
|
0 | 0% |
| Under 2000,- |
|
1 | 1,05% |
| Under 2250,- |
|
0 | 0% |
| Under 2500,- |
|
1 | 1,05% |
| Under 2750,- |
|
0 | 0% |
| Under 3000,- |
|
0 | 0% |
| Under 3250,- |
|
0 | 0% |
| Mer enn 3250,- |
|
1 | 1,05% |
| Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger på deg selv?De fleste ukene bruker jeg null.
|
|
|
|
#22 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Har dere oversikt over slikt?
|
|
|
|
#23 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Jeg innser at jeg har veldig lite oversikt over egen økonomi. Jeg tror jeg bruker ganske mye penger på meg selv.
|
|
|
#25 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Jeg ser at jeg bruker veldig mye mer enn mange her. Men til mitt forsvar så er jeg over 40, og har hatt mange år der jeg har brukt mye større del av lønna på nødvendigheter og lite på meg selv. :dessutensåtrengsdetlittmerforåholdeseglitthalvfjo ngjoeldremanblir: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Svarte 250/uka. Det varierer jo litt, men det er ikke over 1000 kr måneden.
|
|
|
#28 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Er det så få som har oversikten altså? Jeg ser bare hvor mye jeg har på konto etter at regninger er betalt og så hva jeg har igjen når neste lønning kommer. Alt det går stort sett til meg. Vi har egen felleskonto der mat og det meste av klær til mini går fra. Fra min konto går det altså lunsjmat ute, kafeturer, pub-turer, trening, gaver til mine venner, taxi, frisør og shopping. Jeg bruker ca 1250,- i uken i snitt. Min mor som har god økonomi syntes det var sjokkerende mye. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Ganske lite. Det hender jeg kjøper salat til lunsj på fredag, kanskje en avis eller en pose nøtter i løpet av uka.
|
|
|
#32 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Smilefjes sa det.
|
|
|
|
#34 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Ja, jeg betviler det ikke, er full av beundring for at et faktisk går an, tror ikke jeg klarte det da jeg var student og hadde dårlig råd engang. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?I følge budsjettet skal jeg i hvertfall bruke under 250 kroner i uka på meg-ting. Jeg har ikke råd til annet. Likevel ser jeg på kvitteringsbunken at de to pubturene jeg har i måneden får det snittet til å dobles flere ganger.
|
|
|
#36 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Luksusting? Hmm, fint lite. I snitt én kaffe latte i uka, noen ganger et kafé- eller restaurantbesøk, men langtfra hver uke. Et par kinoturer i måneden kanskje, og svært sjelden klær eller duppedingser. Det jeg bruker mest penger på er sikkert sjokolade.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Tror det ligger på rundt 250, noen ganger blir det litt mere. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Varierer veldig fra uke til uke men ligger på ca 1000 kr tror jeg.
|
|
|
#39 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Sant og si så vet jeg ikke. Setter av penger til utgifter og mat, kjøper det barna trenger, sparer litt og og bruker resten på det jeg har lyst til. Ofte tror jeg at jeg har brukt mye på meg selv mens jeg i realiteten kommer hjem med ting til barna. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye penger på deg selv?Det eneste jeg bruker penger på, er lunsj de dagene jeg ikke har matpakke, og evt. sjokolade og et blad eller to.
|
![]() |
|
|