Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er positivt med Bakugan?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 14:25   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er positivt med Bakugan?

Det som er kjekt er jo at man kan finne opp egne spill og historier. Glitterbarnet får en "bane" til disse kulene av oss til jul, slik at vi alle tre kan spille. Da får vi jo til og med dekket opp litt av brettspillfaktoren som noen var bekymret for i barn og PC-tråden.

Jeg syns ikke man nødvendigvis trenger å linke kulene opp mot serien, og jeg syns det er ganske naivt å tro at Pixar ikke lager filmer for å (også) tjene fantasillioner på stæsj.

Glittermannen og jeg er veldig glad i japansk film, både anime og spillefilm, og Bakugan kan sikkert være en vei inn i denne interessen for Glitterbarnet også, selv om det ikke er blant det beste i sjangeren. Han syns det er stas å dele interesser med oss.

Wikipedia har relativt gode artikler om både anime og manga ser det ut til, jeg har bare skummet dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 14:38   #42
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er positivt med Bakugan?

Ungene her i huset har ikke sett en episode av Bakugan, men de har noen Bakugans. De kan sitte lenge å leke med det sammen, og det er nok for meg. Lillebror har en større en, og han syns det er like gøy.

Jeg kjenner at det hadde ikke spilt noen rolle om barnehagen hadde introdusert det for dem. Det er jeg (og mannen) som bestemmer hva barna skal få uansett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.