Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julestrømpe ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-09, 21:50   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julestrømpe ...

Det som ligger oppi julestrømpa, pakkes det inn?

Gammel 20-12-09, 21:56   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det som ligger oppi julestrømpa, pakkes det inn?

Jeg pakker inn gaven, men snopet og evt juleblad pakkes ikke inn.

Gammel 20-12-09, 21:56   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Han har ikke fått til nå, men tror han skal få i år. Tenker Ole Brum blad og kjærlighet på pinne.

Jeg og mannen kjøper til hverandre og. Et år var det så mye snop at vi var kvalm i hele julen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 22:05   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

pakker ikke inn småting i julestrømpen.
ÅÅÅ det er så koselig med dette. husker selv spenningen på julaften da jeg våknet og gikk opp og så at strømpen var tykk og klumpete og at NISSEN hadde vært der om natten og fyllt den opp.

takk for sjokoladetips.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 23:49   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Åja, det må være pakket inn!

Gammel 20-12-09, 23:54   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en tom julestrømpe til pynt. Synes det blir litt i overkant med julekalender (altså gaver i 24 dager), julestrømpe med gave + alle gavene på julekvelden. Ikke en tradisjon jeg har tenkt å innføre med andre ord.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 00:01   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vi har en tom julestrømpe til pynt. Synes det blir litt i overkant med julekalender (altså gaver i 24 dager), julestrømpe med gave + alle gavene på julekvelden. Ikke en tradisjon jeg har tenkt å innføre med andre ord.

Heller julestrømpe enn pakkekalender. :datapunkt:

Gammel 21-12-09, 00:05   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tom julestrømpe? Da hadde jeg heller droppet hele strømpen. Det har vel litt med hva man er vant til, for meg har alltid julestrømpen vært "hellig", det mest julete i hele julen, tar man bort den kan det være det samme med hele greia. Julestrømpen kødder ingen med.

Jeg har ikke kjøpt en tom julestrømpe, altså. Tror vi fikk den i gave en gang, (husker faktisk ikke ) og siden den er ganske fin, henger den nå der på peisen.

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Kanskje? :har ingen sterk mening om det:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 09:27   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAndlet inn til julestrømpene i går.
Jentene får Knoll & Tott og Finbeck og Fia julehefte, storebror Pondus hefte og minsten Elias.
De får også Freia melkejsokolade. I tillegg putter jeg en rosineske og litt frukt oppi der.

Gammel 21-12-09, 09:53   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Ja, det har vore min konklusjon også. Dei får sjokoladekalendar. Ein kronestykke-stor sjokoladebit om dagen i desember gir eg med verdens beste samvittighet

Gammel 21-12-09, 09:35   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kjøper ikke en ekstra gave til julestrømpen så lenge han har pakkekalender. Det som puttes i strømpen er litt snop og kanskje et juleblad.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.