|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Jeg og mannen er ikke så begeistret for nisse på døra (likte det ikke noe særlig da vi var små), men det blir nok en mer hemmelig nisse i form av nissestrømpe, og kanskje vi setter ut grøt som blir borte.
![]() |
![]() |
#23 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Eldstesønnen har brukt å være nisse her, men nå er han fersket, så da måtte vi fri til en ungkar vi kjenner.
![]() |
#25 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Vi setter ut grøt til nissen og så legger nissen igjen gaver som takk. Det er aldri noen som ser nissen.
![]() |
#26 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Mulig en av naboene til mamma og pappa. Ellers har detr vært min bror eller min far. Eldste kom med kommentaren: "Nissen har jo like stygge sko som onkel jo", for noen år tilbake. Men, avslørt ble han visst ikke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Naboen skulle være hos oss i år, men hun ringte på i dag og sa at de skulle reise bort. Så da blir det ikke nisse.
![]() |
#28 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?
![]() |
#29 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Vi har en nissedokke som heter Simen. Han kommer fram lille juleaften når vi pynter treet, og er der til ca. tredje januar. Det er ikke han som kommer med gavene, for de er jo fra folk i familien osv., men det hender at det er en ekstra gave fra Simen.
![]() |
#30 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Aldri hatt nisse. Hverken i barndommen eller nå som jeg har egne barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg tror at du for tiden vil få en samstemt svar fra min verden om at det er jeg.
![]() |
#32 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Jeg vet ikke om det kommer nisse i år. Tror ikke det. Svigerfamilien har ikke tradisjoner for sånt. I fjor kom det nisse, for da var vi hos min familie.
![]() |
#33 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?vi har ikke nisse. aldri hatt den tradisjonen. Vi har nissen som kommer natt til julaften og fyller strømpene. syns det blir mere magi og spennende over det man ikke ser.. pakkene under treet er til og fra hverandre.
![]() |
#34 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Her i huset har vi ikke nisse i frykt for at vår eldste datter skal få varige mèn
![]() |
#36 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?I fjor sa vi ingenting til selskapet vårt om nisse og de voksne begynte å bli nervøs ettersom klokka gikk og mannen ikke gikk seg en tur ut... så de fleste blandet seg inn om ditt og datt.. og så plutselig ringte det på og nissen kom inn...
![]() |
#38 |
Guardian of the galaxy
|
Så om det stemmer det alle i min verden sier, om at jeg er nisse, hva betyr egentlig det da?
![]() |
#40 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Broren min på 17 år er nisse. Det har han vært siden han sluttet å tro på nissen selv. Nissen kommer opp trappa og roper hei, og så blir han gjerne med på siste runden rundt juletreet. Han kommer nemlig rett før siste verset av På låven sitter nissen hvert år!
![]() |
|
|