|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?NIssen vår kommer om natta og legger igjen et brev til storebror og ber han om å finne frem sekken han har gjemt i huset for så å legge gavene under treet. - og selvfølgelig med belønning.
![]() |
#42 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?
Jeg hadde en venninne som hadde som familietradisjon at nissen var yngste familiemedlem som hadde sluttet å tro på nissen. Da var det jo gøy også om ikke det var noen som trodde, og en hadde en grunn til fortsatt å ha nisse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Far i huset kommer med det hvite skjegget, Ho Ho Hooo |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Hos oss har mannen, broren min, og en iransk nabo i tur og orden vært nisse. I fjor prøvde jeg meg, men ble avslørt av øreringene mine...
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?I fjor var det Mannen som var nisse. Da sa vi til Poden at nissen var syk og hadde mistet stemmen (jeg hadde gjort det like før), så han kunne ikke si noe. Poden aksepterte det og har pratet mye om den syke nissen siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Før var det alltid pappa men nå er det storesøster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lille tyrann
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Hos mine foreldre, er det min far.
![]() |
#49 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Vi har droppet nisse de fleste årene, det er ikke en tradisjon vi er vant til. I år spurte imidlertid Nevø (12) om å være nisse for Minste (2), og det får han selvsagt lov til.
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Her er det tante som får den ære. Vi har skikkelig kostyme, men jeg er spent på om Kaospilot I (5) avslører den i år. Han er veldig opptatt av hva som ikke finnes på orn'tlig.
![]() |
#51 |
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?
Det betyr at du er den aller snilleste det da.
![]() |
#52 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Hos oss har en nabo av svigers vært . I fjor var det en arbeidskollega av mannen som kom og vice versa som bor rett i nærheten . |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?I år skal sønnen til naboen være nisse, så det blir spennende å se hvordan jentene reagerer. Han bor ikke hjemme, så de har bare truffet ham såvidt en gang. Mannen min skal være nisse hos dem
![]() |
#54 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Vi har to couchere hos oss fra Tyskland. En av disse skal få den ære å være nisse! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Jeg tipper mannen min blir den heldige vinneren i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Her ringer nissen bare på døra og setter fra seg sekken. Vi har aldri rukket å åpne før han er vekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Aktiv
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Har pleid å ha en nisse ja, finner alltid noen, hihi. Men nissen leverer bare ut noen gaver og så går han og da deler de store barna ut resten. men i år så vet jeg ikke enda? hmmm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Vi har fikset nisse. Det er min mors kjæreste som har tatt på seg oppgaven. Han er egentlig med på festen, så jeg tror nok at snuppa gjennomskuer ham. I tillegg kommer han til å ha maske. Vi har vært litt for bortskjemt med nisser tidligere skjønner jeg.
![]() |
![]() |
#59 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Vi har ikke nisse ...men når vi feirer med familien til mannen (blir faktisk siste år i år) så er det onkelen som er nisse.
![]() |
#60 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem er nisse hos dere?Nissen hadde faktisk tid til å komme til oss i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|