|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Ja, det kan du si! "Haren Henriette og andre vers", heter den. Full av artige språklige krumspring, men ikke helt i tråd med min sensur.
|
|
|
#122 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi skal bytte noe leker i år fordi det har blitt dobbelt opp.
|
|
|
|
#123 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Det må legges til at giveren av dette høykulturelle verket mente at vi baaaare måtte bytte den, og vi fikk sikkert noe mye bedre til verdi av den boka. Så jeg vet ærlig talt ikke hvorfor hun kjøpte akkurat den.
|
|
|
#124 |
|
|
Tja, jeg kan se for meg følgende scenario: Det er lille julaften, køen er endeløs, man stiller seg i den med en gang man kommer inn i butikken, og græbber det som er i en armlengdes avstand. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Glamorøs
|
Sånn skaffet jeg meg Snowing on my piano. Heldigvis ikke et bomkjøp.
|
|
|
#127 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
|
#129 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#130 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dårlig samvittighet. Folk som har brukt tid og tanker på å kjøpe gaver til oss, og så bytter vi dem..
|
|
|
#131 |
|
Glamorøs
|
Ja, er det ikke forferdelig! Jeg sliter mest med punktet om at jeg gir videre ting andre liker bedre enn meg selv. Skikkelig dårlig samvittighet får jeg. Nedstøving og utvikling av handelstanden burde jeg selvsagt tenke mer på. :skammer meg:
|
|
|
#133 |
|
Glamorøs
|
Min erfaring er at de gavene som byttes har ikke folk brukt veldig mye tid og tanker på. Eller så er det fra så fjerne slektninger at de gjerne vil gi en oppmerksomhet, og kjøper noe i stedet forå gi penger. Noe jeg i og for seg syns er veldig fint og hyggelig, men jeg tror ikke de blir fornærmet om jeg bytter den ublekede lerretsnissen i noe som passer mit julekitschy hus bedre. Evt. gir den ublekede lerretsnissen videre til svigermor som har ønsket seg nettopp en slik i tre år og aldri funnet det.
|
|
|
#135 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Hva er en ubleket lerretsnisse? :avsporing:
|
|
|
#137 |
|
Glamorøs
|
Personifiseringen av all julepynt jeg ikke liker. Du vet slike som er laget i naturlige materialer, i litt sånne bondefarger.
|
|
|
#138 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Aha, sånne som svigermor kjøper til oss.
|
|
|
#139 |
|
Quiet, please
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Hårreisende, Amelie.
|
|
|
#140 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Tror jeg har byttet en eneste gave i hele mitt liv, det var ei bukse til ene gutten her som ble byttet i en størrelse som passet.
|
![]() |
|
|