|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Som flertallet er jeg enig i at kyssing er ok, men klining er privat.
![]() |
#42 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?
![]() |
![]() |
#43 |
Passiv
|
Mine har ikke gitt utrykk for at det er det minste teit. Men om de så gjør så synes jeg det ikke gjør noe. De har godt av å ha vokst opp med å se voksne som gir utrykk for kjærlighet til hverandre. Kanskje tar de med seg vanen videre selv. |
![]() |
![]() |
#44 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Er enig med røkla her om at klining hører privaten til.
![]() |
#45 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
Prøv med fra Lillestrøm til Jessheim, hver dag. |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg kan godt susse og klemme på mannen offentlig. Men før klokka 8 på morningen orker jeg ikke altså. Eldstemann er i en periode hvor han synes det er skikkelig pinlig å se på oss. Forresten så var vi i København for to uker siden sammen med brødrene til mannen. De er godt gift og har vært sammen med damene sine i enda fler år enn våre 20 år. Når jeg er uten barn så vil jeg gjerne holde mannen i hånda. Jeg la merke til at brødrene ikke gjorde det i det hele tatt. Pleier dere å leie på kjæresten/mannen/dama deres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
© All rights reserved
|
Vi leier alltid og har alltid (dvs i 19 år) gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg synes nussing, klemming og holding av hender er helt ok. Men man kan godt begrense seg litt da, det blir litt småklamt hvis man hele tiden skal nusse, stryke og kose som nyforelsket fjortis når man er i rekkehus, stasjonsvogn og heftig huslån-fasen av livet. Har noen venner som bruker og sitte og deie på hverandre i sofaen når de er her på besøk, og det blir nærmest litt demonstrativt. "Åh, se sååååå fiiiiiiint vi har det"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
© All rights reserved
|
Javel? Og hvorfor det? Er dette den fasen i livet der man ikke skal være forelsket i hverandre, men kun være trøtt og sliten, ha sex for å lage unger og samtalene skal dreie seg om hus, hjem, bil, unger og økonomi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
frakoblet
|
Så single har liksom lov til å kline, men ikke jeg?
![]() |
#53 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Leie, ja? Men ikke så ofte med fingrene inni hverandre som før.
![]() |
#54 |
Epikur
|
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Er det ikke? Vi gjør det hele tiden.
![]() |
#56 |
© All rights reserved
|
Noe så ekkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg ser overhodet ikke problemet hverken om noen kysser eller kliner.. de viser kjærlighet på en fin måte, noe jeg syns er fantastisk at noen enda tørr å gjøre.
![]() |
#58 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Nei da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jeg blir bare glad av sånt jeg. Jeg misunner dem og skulle ønske jeg og mannen min hadde det sånn. Misforstå meg rett; vi har det veldig bra sammen og kysser og klemmer hver dag, men vi er jo ikke nyforelskede lenger og jeg kjenner jeg savner den boble-i-magen-følelsen som gir meg lyst til å råkline i 2 timer i strekk og bare ta små oksygen-pauser.
![]() |
|
|