Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man kysse når andre ser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 11:03   #41
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man kysse når andre ser?

Som flertallet er jeg enig i at kyssing er ok, men klining er privat.

Gammel 28-12-09, 11:58   #42
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja, men det er ikke spesielt populært hos barna.... ofte. .

Men gjør det noe?

At barna ikke liker det altså

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:04   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men gjør det noe?

Mine har ikke gitt utrykk for at det er det minste teit. Men om de så gjør så synes jeg det ikke gjør noe. De har godt av å ha vokst opp med å se voksne som gir utrykk for kjærlighet til hverandre. Kanskje tar de med seg vanen videre selv.

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:18   #44
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Er enig med røkla her om at klining hører privaten til.

Jeg blir også litt brydd når det står noen på t-banen og 'intimnusser' klokka 7 på morgenen. Altså det er ikke klining. Men man har kun øyne for hverandre, tar på, ser på, nusser og stryker hverandre hele veien fra Stovner til Oslo S. Det blir litt mye for meg.

Gammel 28-12-09, 12:19   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Er enig med røkla her om at klining hører privaten til.

Jeg blir også litt brydd når det står noen på t-banen og 'intimnusser' klokka 7 på morgenen. Altså det er ikke klining. Men man har kun øyne for hverandre, tar på, ser på, nusser og stryker hverandre hele veien fra Stovner til Oslo S. Det blir litt mye for meg.

:akter å fortsette som matpakkekjører:

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:34   #46
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Prøv med fra Lillestrøm til Jessheim, hver dag.

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:40   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt susse og klemme på mannen offentlig. Men før klokka 8 på morningen orker jeg ikke altså. Eldstemann er i en periode hvor han synes det er skikkelig pinlig å se på oss. Forresten så var vi i København for to uker siden sammen med brødrene til mannen. De er godt gift og har vært sammen med damene sine i enda fler år enn våre 20 år. Når jeg er uten barn så vil jeg gjerne holde mannen i hånda. Jeg la merke til at brødrene ikke gjorde det i det hele tatt. Pleier dere å leie på kjæresten/mannen/dama deres?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:45   #48
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men gjør det noe?

Nei. Derfor jeg svarte at "ja, men..."

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:54   #49
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Pleier dere å leie på kjæresten/mannen/dama deres?

Vi leier alltid og har alltid (dvs i 19 år) gjort det.

Storebror på 16 gir bæng i om vi kysser, det samme gjør lillesøster. Mellomsøster kan derimot bli så flau at hun nesten griner, men det tar vi fakstisk ikke hensyn til. Jeg lar ikke en 10-åring bestemme hvor ofte jeg skal kysse kjæresten min, og så lenge vi ikke råkliner i offentlighet, så må hun faktisk a)enten grine eller b)finne seg i det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:55   #50
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Jeg synes nussing, klemming og holding av hender er helt ok. Men man kan godt begrense seg litt da, det blir litt småklamt hvis man hele tiden skal nusse, stryke og kose som nyforelsket fjortis når man er i rekkehus, stasjonsvogn og heftig huslån-fasen av livet. Har noen venner som bruker og sitte og deie på hverandre i sofaen når de er her på besøk, og det blir nærmest litt demonstrativt. "Åh, se sååååå fiiiiiiint vi har det"!

Selv nusser, koser eller leier jeg aldri ute blant folk. Tårnfred er nemlig kjip og mener sånt ikke passer seg for voksne mennesker.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:59   #51
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Men man kan godt begrense seg litt da, det blir litt småklamt hvis man hele tiden skal nusse, stryke og kose som nyforelsket fjortis når man er i rekkehus, stasjonsvogn og heftig huslån-fasen av livet.

Javel? Og hvorfor det? Er dette den fasen i livet der man ikke skal være forelsket i hverandre, men kun være trøtt og sliten, ha sex for å lage unger og samtalene skal dreie seg om hus, hjem, bil, unger og økonomi?

Gammel 28-12-09, 13:18   #52
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kyssing er ok, klining er ok bare om man er singel og møkkings og ikke trenger å stå for det man driver med dagen etterpå.

Så single har liksom lov til å kline, men ikke jeg? Den er jeg ikke med på, rett og slett.

Gammel 28-12-09, 13:29   #53
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Leie, ja? Men ikke så ofte med fingrene inni hverandre som før.

Vi fikk til og med kjærestevotter til jul. En herrevott, en damevott, og en fellesvott hvor man kan leie inni votten.

Gammel 28-12-09, 13:38   #54
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke? Vi gjør det hele tiden.
Vi kliner, danser, leier, klasker hverandre på rompa og er sikkert en ekkel påminnelse for noen om at livet er mer enn gjeld, søvnløshet og service på bilen.

Gammel 28-12-09, 13:38   #55
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Klart en kan kysse når andre ser! Og jeg håper da virkelig vi fortsetter med det når vi har vært sammen lenger enn et halvt år også.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:40   #56
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er det ikke? Vi gjør det hele tiden.
Vi kliner, danser, leier, klasker hverandre på rompa og er sikkert en ekkel påminnelse for noen om at livet er mer enn gjeld, søvnløshet og service på bilen.

Noe så ekkelt. Dere skal da kun være opptatt av lån og hage og bil og slikt.

Gammel 28-12-09, 13:43   #57
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser overhodet ikke problemet hverken om noen kysser eller kliner.. de viser kjærlighet på en fin måte, noe jeg syns er fantastisk at noen enda tørr å gjøre.

Holde hånda gjør vi når vi er uten barn, som er sjelden. Sammen med barn er hendene våre opptatt med å holde i små barn, handleposer eller mobiltelefoner. Travel hverdag, not som much romance...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:44   #58
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Javel? Og hvorfor det? Er dette den fasen i livet der man ikke skal være forelsket i hverandre, men kun være trøtt og sliten, ha sex for å lage unger og samtalene skal dreie seg om hus, hjem, bil, unger og økonomi?

Nei da.

Men når godt voksne oppfører seg om nyforelska tenåringer så synes jeg ofte det får et preg av desperat show-off. Litt sånn "vi er å-så-forelsket, vi er aldri trøtte og slitne, vi har fantastisk sex og samtaler aldri om hus, hjem, bil, unger og økonomi, for vi har så jævlig mye overskudd og er så utrolig vellykkede".

Virker jeg misunnelig eller?!

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:45   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nussing, klemming og holding av hender er helt ok. Men man kan godt begrense seg litt da, det blir litt småklamt hvis man hele tiden skal nusse, stryke og kose som nyforelsket fjortis når man er i rekkehus, stasjonsvogn og heftig huslån-fasen av livet.

Jeg blir bare glad av sånt jeg. Jeg misunner dem og skulle ønske jeg og mannen min hadde det sånn. Misforstå meg rett; vi har det veldig bra sammen og kysser og klemmer hver dag, men vi er jo ikke nyforelskede lenger og jeg kjenner jeg savner den boble-i-magen-følelsen som gir meg lyst til å råkline i 2 timer i strekk og bare ta små oksygen-pauser.
Hvorfor skal man dempe seg fordi man har huslån og stasjonsvogn? Det er det merkeligste jeg har hørt, det er jo fantastisk at folk i denne kanskje stressende fasen i livet skal kunne være så forelskede.

Gammel 28-12-09, 13:55   #60
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Virker jeg misunnelig eller?!

Ja! Det oser misunnelse av innlegget ditt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.