|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
Det er ganske stor forskjell på å si at noen er intelligente og på å antyde at alle andre ikke er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
"De"
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
Hehehe. Neida.
![]() |
#3 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Denne tråden får meg til å tenke på den gang jeg som 20 åring dristet meg inn i it-bransjen som selvlært nerd og fikk en plakat av en rød sokk klisteret på kontordøren min. Guttene jeg jobbet med synes det var litt vel drøyt med selvlærte it-jenter og signaliserte det raskt. Og at jeg i tillegg mente mye om mangt og ikke likte spøker som gikk på mitt kjønn, falt mange tungt til brystet.
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)En utrolig dustete og flåsete reklametekst, og jeg synes det er unødvendig å fordele rollene til mor og far på den måten. I vår familie er det forøvrig mor og storebror som gjerne vil ha internettilgang, bassenget bruker vi stort sett ikke da vi vil ha salt sjø og sand!
![]() |
#5 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|