Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 23:18   #141
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Jeg har ikke lest hele tråden, men syns denne teksten var utrolig dustete. Jeg oppfatter den ikke som morsom. Glitterchick sa det bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:19   #142
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

Du har nok en hårete fitte også. :æsj:

Jeg undrer om det er en prepubertal humor eller et ektefølt sinne som er drivkraften bak en slik prikkekommentar, eller hva, Sitron?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:21   #143
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg undrer om det er en prepubertal humor eller et ektefølt sinne som er drivkraften bak en slik prikkekommentar, eller hva, Sitron?

Min er også hårete - er det galt? Er hårete "fitter" og røde strømper noe som hører sammen?*Nysjerrig*

Gammel 20-01-07, 23:21   #144
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Seriøst?

Gammel 20-01-07, 23:21   #145
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er greit nok det. Men syns du det virkelig er greit at noen insinuerer at du er den som bryr deg om ungene, mens pappa rømmer fra både deg og ungene i internett? Eller har så "viktig" jobb, at familien kommer i andre rekke? Og at du hvertfall ikke kan ha en jobb som krever at du har tilgang på internett når du er på ferie? Kvinner har jo ikke slike jobber og menn bryr seg egentlig ikke så mye om barna sine.

Nei, jeg syns ikke det er greit. Ikke mannen min heller.

Men, akkurat den reklamen treffer liksom ikke det punktet hos meg. Heller ikke hos mannen min.
Jeg syns heller bare det var teit. Morsomt på en teit måte.
Derfor reagerer jeg overhodet ikke på akkurat den reklamen.

Og forresten, da vi reiste med Ving så snek jeg meg unna og fikk en halvtime på internett, mens mannen? Han bada med barna så klart!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:22   #146
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-01-07, 23:23   #147
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Min er også hårete - er det galt? Er hårete "fitter" og røde strømper noe som hører sammen?*Nysjerrig*

Vi har nok skikkelig hårete legger og buskas under armene også. Også danser vi nakne i fullmånelyset og forbanner menn. :feministconspiracy:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:25   #148
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Men, akkurat den reklamen treffer liksom ikke det punktet hos meg. Heller ikke hos mannen min.

Nei, men det gjorde den altså hos meg. Og en mengde andre. Og skal man da bli møtt med kommentarer ala "Åh, du er så immari Ottar assa"?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:25   #149
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi har nok skikkelig hårete legger og buskas under armene også. Også danser vi nakne i fullmånelyset og forbanner menn. :feministconspiracy:

Fikk dessverre ikke lov å prikke deg Glitter! (Og når jeg ser på leggene kunne de godt fått seg en omgang med høvelen ...)

Gammel 20-01-07, 23:26   #150
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og mannfolka våre barberer seg under armene og på leggene. (Det er jo tross alt deres "ære" som har vært gjennomgangstema i tråden.)

Gammel 20-01-07, 23:27   #151
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, nå når denne tråden uante høyder.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:27   #152
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Uff nå var det jo helt gale her

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:28   #153
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Wow, nå når denne tråden uante høyder.

Jeg ELSKER avataren din!

Gammel 20-01-07, 23:30   #154
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ELSKER avataren din!

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:31   #155
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fint at sånne prikkekommentarer dras frem i lyset.
Stilig gjort, April. Nå er jeg lattermild.

Gammel 20-01-07, 23:32   #156
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ELSKER avataren din!

Den var genial! Tror jeg må få meg ny tittel

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:32   #157
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men det gjorde den altså hos meg. Og en mengde andre. Og skal man da bli møtt med kommentarer ala "Åh, du er så immari Ottar assa"?

Nei, helt seriøst, så burde man ikke det.
Kommentarene går vel andre veien her også, så vidt jeg har sett?

Vi mener det samme. Jeg syns bare ikke denne saken var noe å henge seg opp i.
Men, meg om det.

Gammel 20-01-07, 23:33   #158
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det er fint at sånne prikkekommentarer dras frem i lyset.
Stilig gjort, April. Nå er jeg lattermild.

Alltid hyggelig å kunne piske opp stemningen litt ekstra.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:36   #159
Nå også i farger

Standard

Nåja, dultet ikke du nettopp en Ottar-kommentar?

Jo, jeg dultet godt. Med et glimt i øyet
Fordi jeg syns hele denne saken er blåst opp.

Gammel 20-01-07, 23:37   #160
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Neida, sant nok det, men det er da vel alltid en eller fler som biter hodet av en eller fler i de aller fleste tråder her på FP. Denne tråden er da virkelig ikke unik i så måte.

Men hvorfor er du på det forumet da? Høres ikke ut som en plass jeg ville tilbrakt tid i hvertfall.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.