Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.
Så ingen av assosiasjonene jeg får av dette er bra. Stort minus til Ving. (Som er dem jeg har reist mest med)
Men om du har reist masse med Ving, så vet du også at Ving er den absolutte proff på ferier for barnefamilier være seg det er hotellstandard, ekstrautstyr for barnefamilier på Sunwing og oppfølging av barnefamilier i form av aktivitetsprogram for barn og voksne på destinasjonen osv.osv. De er knallgode på det!
Skal hele Ving som turoperatør være nødt til å lide for at en eller annen (antakeligvis ung og nyutdannet) tulling av en tekstforfatter skrev én dum ting i én av Vings kataloger, og at eller annen ansvarlig dessverre leste litt for dårlig korrektur før katalogen gikk i trykken?
Setter man seg ned med hele bunken fra StarTour, Ving, Apollo, Saga osv. og leser sin egen lille personlige korrektur er jeg rimelig sikker på at det er flere tekster som kan puttes i litt kvinne/manne-diskriminerende retning når man leser med den tanken i hodet.