Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 23:37   #161
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har nok skikkelig hårete legger og buskas under armene også. Også danser vi nakne i fullmånelyset og forbanner menn. :feministconspiracy:

Jeg har skjegg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:38   #162
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg undrer om det er en prepubertal humor eller et ektefølt sinne som er drivkraften bak en slik prikkekommentar, eller hva, Sitron?

Det tyder i alle fall på et genuint engasjement. For ett eller annet.

Gammel 20-01-07, 23:39   #163
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det tyder i alle fall på et genuint engasjement. For ett eller annet.

Hvor engasjert er det mulig å bli?

Gammel 20-01-07, 23:40   #164
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har skjegg.

:misunnelig: Så heldig du er. Jeg tar meg ofte i å drømme om hår på brystet, men må vel ta til takke med det buskaset jeg har.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:44   #165
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke så mange røde strømper lengre og mine begynner å bli temmelig utvasket og dvass i fargen nå. (GUD for en metafor a gitt)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:44   #166
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:misunnelig: Så heldig du er. Jeg tar meg ofte i å drømme om hår på brystet, men må vel ta til takke med det buskaset jeg har.

Det gror nok til etterhvert skal du se ...

------
Jeg har forøvrig diskutert reklamen med noen fedre i dag, og de var like oppgitt som så mange andre her over hvor steinaldersk og idiotisk den er.

Gammel 20-01-07, 23:46   #167
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes reklamen var usedvanlig teit og skyr Ving som pesten. Som tidligere. :deltar:

Dessuten gjør graviditeten meg ganske hårete, spesielt på armene. :deler:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:47   #168
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg har ikke så mange røde strømper lengre og mine begynner å bli temmelig utvasket og dvass i fargen nå. (GUD for en metafor a gitt)

Vi skal ut å kjøpe deg nye, kjære!

Gammel 20-01-07, 23:51   #169
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg undrer om det er en prepubertal humor eller et ektefølt sinne som er drivkraften bak en slik prikkekommentar, eller hva, Sitron?

Din prikkekommentar var mye morsommere enn den jeg fikk .

Men hvis noen lurer så er jeg en surmaget Ottarkjerring .

Det hadde kanskje vært morsommere dersom den kom fra noen med injurierende kraft, men den er jeg redd for at den sure har mistet for lenge siden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:54   #170
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Det hadde kanskje vært morsommere dersom den kom fra noen med injurierende kraft, men den er jeg redd for at den sure har mistet for lenge siden.

Sure mager finnes det medisiner mot!

Gammel 20-01-07, 23:57   #171
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har soleklare Ottar-tendeser fordi jeg ikke kan le på egne vegne.

Gammel 21-01-07, 00:07   #172
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Den var genial! Tror jeg må få meg ny tittel

Hermegås!

Neida, bare hyggelig med flere rødstrømper. Jeg valgte tittelen opprinnelig med litt humoristisk undertone, men ser jo at jeg passer kategorien. (Det morsomme/tragiske er at jeg i diskusjoner her på FP har blitt tillagt meninger jeg ikke har, kun på grunn av tittelen.) Egentlig er det en annen tittel som passer bedre, vet at det finnes et ord som favner likestillingen både med tanke på menn og kvinner. Nå husker jeg ikke hva begrepet var. Tror det var Veronal som nevnte det en gang.

Gammel 21-01-07, 00:33   #173
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Bedre sent en aldri...........

Jeg kan ikek si jeg reagerte så veldig på reklamen.
Teit ja, men like fort glemt (i alfall uten denne tråden)
At andre "tar av" pga. teksten mp de gjerne få gjøre, men jeg skjønner ikke at de gidder.
Alle kan drite seg ut, og det gjorde Ving her.
Om feminister/rødstrømer skal henge seg opp i alle små og store brølere blir det nok å gjøre i allefall.
Jeg for min del ville nok ha nok med å ta tak i de tngene som har i allefall en litt avgjørende betydning.
Et hvert normalt oppegående menneske vet jo at i de fleste familier er det slik at man har ikke lenger de gamle rollemønstrene, vi har kommet litt lengdre en det.
Noen "nek" (legg merke til hermetegnene) lever fortsatt på 50 tallet med de kjønnsrollene som var da, men i mange tilfeller må de ta det på sin egen kappe. Som det ble nevnt ganske tidlig i tråden så må vi "hønemødre" la mennene slippe til. Og ikke minst la de få skifte en bleie uten av man skal hange over skulderen på de og påpeke hver minste detalj som avvisker fra måten vi selv gjør det på.
Har på følelsen at jeg sporet litt av her, men vet ikke helt hvor..............

Gammel 21-01-07, 01:36   #174
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men hvorfor er du på det forumet da? Høres ikke ut som en plass jeg ville tilbrakt tid i hvertfall.

Kanskje fordi jeg ikke bryr meg om det? Som de fleste andre her inne??? Det hører liksom med her.... noen blir sinte, andre blir sintere, noen få blir sintest. Slik er det da nesten hver gang. Kan jeg ikke ha lyst til å være her for det?

Men greit nok det.... skal ta hintet til etterretning.

Gammel 21-01-07, 02:47   #175
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng»

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Jeg tror ikke dette var et forsøk på å være morsom!

De gjør vel ikke dette som et taktisk trekk heller tror du?

Tror de prøvde være morsomme, så var de bare teite.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 02:52   #176
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kanskje fordi jeg ikke bryr meg om det? Som de fleste andre her inne??? Det hører liksom med her.... noen blir sinte, andre blir sintere, noen få blir sintest. Slik er det da nesten hver gang. Kan jeg ikke ha lyst til å være her for det?

Enig med deg at det var en tåpelig kommentar. Et diskusjonsforum er nå et diskusjonsforum. På godt og vondt.

Gammel 21-01-07, 07:35   #177
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Neida, sant nok det, men det er da vel alltid en eller fler som biter hodet av en eller fler i de aller fleste tråder her på FP. Denne tråden er da virkelig ikke unik i så måte.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men hvorfor er du på det forumet da? Høres ikke ut som en plass jeg ville tilbrakt tid i hvertfall.

Takk for svar.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 08:45   #178
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

hrm ...

: pekerpåavatar:

Gammel 21-01-07, 10:47   #179
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

hrm ...

: pekerpåavatar:

Gammel 21-01-07, 11:02   #180
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har forøvrig diskutert reklamen med noen fedre i dag, og de var like oppgitt som så mange andre her over hvor steinaldersk og idiotisk den er.

Mannen min trodde jeg tullet da jeg leste denne teksten for ham.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.