Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Ja 136 55,06%
Nei 51 20,65%
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt 50 20,24%
Annet (spesifiser i tråd) 10 4,05%
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 19:44   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor det?

Var egentlig mest ment som en spøk altså. Når det er sagt så har jeg ikke møtt så mange i mitt liv og de få jeg har møtt har vært rare......... *vokst opp i midt-norge*

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:44   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Var egentlig mest ment som en spøk altså. Når det er sagt så har jeg ikke møtt så mange i mitt liv og de få jeg har møtt har vært rare......... *vokst opp i midt-norge*

Hehe. Jeg kjenner et par jeg kan være på fest sammen med som er avholds, men bortsett fra det så drar jeg ikke ut sammen med noen som ikke drikker alkohol selv. Det har litt med holdninger, løssluppenhet og det å slippe seg litt fri å gjøre. Skal jeg ut og feste så er det for at jeg skal slippe meg litt løs. Jeg er særdeles introvert, og trenger alkohol for å ha det gøy ute. Enkelt og greit. Å være sammen med noen da som er veldig tilbakeholden, det vil ødelegge en del av kvelden for meg. Så fremt vi ikke er en del flere som er sammen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 14:05   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stoler jo på folk som ikke drikker, men jeg gidder ikke feste med de. Kanskje jeg bare kjenner feil type avholdsfolk, men de få jeg vet om, er uten unntak kjedelige, både når jeg er full og edru.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 14:44   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg stoler jo på folk som ikke drikker, men jeg gidder ikke feste med de. Kanskje jeg bare kjenner feil type avholdsfolk, men de få jeg vet om, er uten unntak kjedelige, både når jeg er full og edru.

Helt uenig! Jeg setter for eksempel stor pris på å henge med Acsa, som ikke drikker, både når jeg drikker og når jeg ikke gjør det. Hun finnes ikke kjedelig! Ikke noen andre avholdsfolk jeg kjenner heller, for den saks skyld.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 22:21   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Da kjenner du feil folk. Om festen er artig så trenger jeg ikke å drikke. Folk blir som regel veldig overrasket over at når festen er over så skal jeg kjøre hjem i egen bil, de har vært helt sikker på at jeg har drukket. En gang forlangte søskenbarnet mitt at jeg mått ta en balansetest fordi hun var helt sikker på at jeg hadde drukket.
Når jeg drikker så blir jeg jo sprudlende og morsom om festen er den rette, men det hadde jeg nok blitt uten alkohol også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.