|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
136 | 55,06% |
Nei |
51 | 20,65% |
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
50 | 20,24% |
Annet (spesifiser i tråd) |
10 | 4,05% |
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Var egentlig mest ment som en spøk altså. Når det er sagt så har jeg ikke møtt så mange i mitt liv og de få jeg har møtt har vært rare......... *vokst opp i midt-norge* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Jeg kjenner et par jeg kan være på fest sammen med som er avholds, men bortsett fra det så drar jeg ikke ut sammen med noen som ikke drikker alkohol selv. Det har litt med holdninger, løssluppenhet og det å slippe seg litt fri å gjøre. Skal jeg ut og feste så er det for at jeg skal slippe meg litt løs. Jeg er særdeles introvert, og trenger alkohol for å ha det gøy ute. Enkelt og greit. Å være sammen med noen da som er veldig tilbakeholden, det vil ødelegge en del av kvelden for meg. Så fremt vi ikke er en del flere som er sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg stoler jo på folk som ikke drikker, men jeg gidder ikke feste med de. Kanskje jeg bare kjenner feil type avholdsfolk, men de få jeg vet om, er uten unntak kjedelige, både når jeg er full og edru. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Helt uenig! Jeg setter for eksempel stor pris på å henge med Acsa, som ikke drikker, både når jeg drikker og når jeg ikke gjør det. Hun finnes ikke kjedelig! Ikke noen andre avholdsfolk jeg kjenner heller, for den saks skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
Da kjenner du feil folk. Om festen er artig så trenger jeg ikke å drikke. Folk blir som regel veldig overrasket over at når festen er over så skal jeg kjøre hjem i egen bil, de har vært helt sikker på at jeg har drukket. En gang forlangte søskenbarnet mitt at jeg mått ta en balansetest fordi hun var helt sikker på at jeg hadde drukket.
![]() |
|
|