|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Det er vel ikke Spania som er harry , men blandt annet nordmenn på ferie som ikke kan oppføre seg.
![]() |
#162 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og Spania er jo SÅ mye mer enn bare harry turiststeder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
![]() |
Hihi...og nettopp derfor reiser vi ikke charter, men leier hus privat
![]() |
#164 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi vet ikke hvor turen går, har campingvogn så vi tar det som regel på sparket
![]() |
#166 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!I år skal vi 3 uker til Tyrkia. Privat leilighet med alt som trengs. Kjekt når man er 2 voksne og 4 barn -da er det vanskelig å finne hotellrom og leiligheter som er store nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg skal til USA et par uker, og så drar nok jeg og ungene til vestlandet en tre ukers tid. Mannen får nok ingen ferie i år, desverre.
![]() |
#169 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Dette blir et flott reiseår og jeg gleder meg over at barnet mitt nå har blitt såpass stor at hun også setter veldig stor pris på og reise og oppleve nye ting. I år blir det som alltid mange turer til London og sikkert en del til Koster også men de store feriturene i år går til New York, Island og India. Og jeg gleder meg noe voldsomt
![]() |
#170 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Med New York i februar, Kreta i september og Gran Canaria eller cruise i Karibien i desember så tror jeg nok at selve sommerferien blir noget roligere med en evt. tur til Danmark - dyrt og flott nok det også igrunnen!
![]() |
#171 |
Peppy!
|
Oh! Vil du fortelle om det? Hvor i India og sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Desverre ikke noe lenger opphold eller rundreise men kun 10 dager i Delhi. Har en god veninne fra London som bor der, har ment å besøke henne i flere år men fikk det aldri til mens ungen gikk i barnehage (som ville ha betydd mer tid til å virkelig bruke tid på å reise rundt i India som jeg aller helst ville ha ønsket). De jeg kjenner som har reist mye i India sier jo alle at det er en så fantastisk opplevelse så jeg håper og satser på et litt mer omfattende besøk ved en senere anledning. Å reise og kun bo i de store byene i India gir sikkert ikke det beste inntrykket men jeg gleder meg stort selv om jeg vet det blir mye vi vil se som jeg vet vil gå inn på både meg og lillemor.
![]() |
#175 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi lurer på om vi ikke skal på ferie med Ru vi. Leie oss noe utenfor Roma en uke, også en uke midt i Roma også hjem. |
![]() |
![]() |
#176 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Håper vi får til en tur til Spania ( har slektninger som har hus der) eller evt en tur til Hellas. Vi må ha ferie med sol og sommer i år en gang.
![]() |
#177 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Nå gleder jeg meg til ferie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Dere som leier sommerhus/feriehus på slike nettsider |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Når jeg leser denne tråden får jeg veldig lyst til å reise til et eller annet syden-sted og være garantert litt sol! Det var dårlig vær HELE ferien min i fjor |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!14 dager i SYDEN, regner med det blir Kreta ...eller Kypros |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|