|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Synger du?Jeg har alltid vært glad i å synge, og har ok korstemme. Egner meg nok ikke veldig som stor solist, men synger rent og har godt gehør. |
|
|
|
#43 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Synger du?Jeg synger. Sang i kor fra jeg var 9 til jeg var 16, så en pause før jeg tok det opp igjen i studietiden. Nå har turnusjobbing forhindret meg noen år, men når ungene blir eldre håper jeg å kunne ta det opp igjen.
|
|
|
#44 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du?Jeg har sunget i kor i mange år, og jeg har også vært kordirigent. Nå synger jeg bare for ungene - og jeg er også blant de få som synger høyt i kirka.
|
|
|
|
#45 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du?Jeg er veldig glad i å syngeog synger både hjemme med barna, når mannen spiller, på jobb, i kor, og når jeg får oppdrag som solist i bryllup, begravelser etc.
|
|
|
#46 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Synger du?Tja, jeg har sunget i kor fra jeg var 6 til 16 år. Jeg synger fremdeles mye og får god respons for sangen på jobb. Jeg har ledet storkor og samlingsstunder både i grunnskolen og i barnehage.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Synger du?Jeg synger også! Har sunget i barnekor, ungdomskor og blandet voksenkor samt i et ad hoc-kor/sanggruppe, og nå synger jeg i damekoret på jobb. Har opptrådt sammen med andre i diverse bryllup, navnefester etc., og på arrangementer på jobb. Det er gøy! Jeg blir gladere av å synge. |
|
|
|
![]() |
|
|