|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ctrl+z
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Jeg ser barne-tv med ungene, ja. Det synes jeg er naturlig i forhold til å engasjere meg i forhold til hva de er opptatt av.
|
|
|
#42 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?
Jada.
|
|
|
#43 |
|
Smugleser
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Bryr meg mindre om akkurat det. Det er "verre" at barneTV er flyttet fra ener'n, siden jeg med PVR'en min faktisk fikk sett Dagsrevyen, - vi henger ofte litt etter skjema slik at middagen ikke er ferdigspist til barneTV. Men, siden planene for 2010 inkluderer et mindre nært forhold til TV'en, så kommer det sikkert noe godt ut av dette også.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Man får mene hva man vil om det, men ansiktsuttrykket til jentungen på 20 mnd er en fornøyelse å se hver gang Drømmehagen starter. Så står hun på gulvet og smiler, og gjør de samme bevegelsene. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Savner dere Drømmehagen?Selvom alle mine liker drømmehagen så klarer jeg ikke å hisse meg så veldig opp over at det er borte. Vi fikk mye ut av drømmehagen de to årene som det gikk, men overlever nok at det ikke sendes lenger. Lurer på hvor aktiv hun på 2,5 er når moren må ut i Dagbladet for å klage på at hun ikke får sine 30 minutter på sofaen. Kan jo være at hun har flere barn, men fikk ikke det inntrykket. Misforstå meg rett, jeg liker også å slappe litt av mens de små ser på barnetv, men det hadde ikke falt meg inn å gå til avisen for å klage hvis jeg ikke fikk det.
|
|
|
#48 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Savner dere Drømmehagen?Lillebror ropte "neeeiiiii" hver gang det sto på på slutten, så jeg antar han var _litt_ lei
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Når Redaktøren sier følgende så syns jeg disse foreldrene er over kanten sutrete:
|
|
|
#51 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
På hvilken måte fordummer man dem? Programmet er jo beregnet på de minste? Det er vel heller motsatt, jeg trodde det var et slags pedagogisk program.
|
|
|
#52 |
|
ctrl+z
|
Her!
|
|
|
#53 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Den digger Lillebror
|
|
|
#54 |
|
Mother of Dragons
|
Jo, men Drømmehagen er da ikke fordummende for en ettåring? Absolutt ikke. Ettåringer er jo domme som brø og elsker repetisjoner, fine farger og enkle historier.
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Det at ikke alle barn liker det betyr ikke at det ikke er pedagogisk da. Jeg syns det er ganske pedagogisk lagt opp, med regler, sang, gjentakelse, farger, former og musikk. Så selv om jeg personlig ikke likte det, så kan jeg godt se at det er basert på noe som ikke bare er tull og fanteri.
|
|
|
#56 |
|
ctrl+z
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Det finnes da vel ikke voksne som sitter og akker og stønner seg over barne-tv? Det er ikke det det er snakk om. Mer hva foreldre vil at barna skal få ut av det å se på tv. Og jeg er ikke enig i at 1-åringer er dumme.
|
|
|
#58 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det kan jo ha litt å gjøre med smak også? Unger liker ikke alltid de samme programmene. Mulig din unge er smarte enn min (knegg) men min nesten-toåring elsker hvertfall Drømmehagen.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, det sendes. Før jul og jula var det en rekke nye episoder (sesong 3). |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Glamorøs
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Sauen Shaun kan jeg bruke litt mer kalorier på. Det irriterer meg at de har laget dukkene styggere med den utbyttbare munndelen. Hva skjedde med ordentlig håndverk. Hæ?
|
![]() |
|
|