Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man når det stadig forsvinner utstyr i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-10, 21:12   #1
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør man når det stadig forsvinner utstyr i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det skal være alltid være 3 skift der, vi har vel 5. Jeg har selv full oversikt over hva som er der.

Du og jeg er ikke helt like. (Imponert)

Gammel 07-01-10, 21:20   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

5 skift?! Du verden, det var ikke dårlig. Vi mister også en del på avdelingen til minstemann. På småbarnsavdelingen til storebroren forsvant det aldri noe. Der hadde de til en hvert tid full kontroll, og det var knapt nok nødvendig å merke klærne for de visste alltid hva som tilhørte hvem. På lillebrorens avdeling er det derimot ganske kaotisk. Merkede klær havner i umerket-kassa, jeg har funnet våre merkede håndklær i kassen med gamle felleshåndklær, den ene av det nye (dyre) tøffelparet forsvant etter en dag bare, jeg finner igjen votter i støvelkassa til storebarnavdelingen ved siden av, ting forsvinner og dukker opp lenge etter osv. Men jeg orker ikke ta det opp med dem, det blir så mye styr...

Gammel 07-01-10, 21:32   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Du og jeg er ikke helt like. (Imponert)

Jeg er nok litt farget etter å ha jobbet i barnehage i 10 år, jeg har stålkontroll på alt av klær der og det etterlyses samme dag eller neste om det er noe som er borte.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.