|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?
Takk! Man trenger jo ikke slå opp på NSBs sider en gang når man har FP.
![]() |
#42 |
heimføing
|
Hehe, fra nettsiden:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
I mål
|
Sukk. Jeg også. Enda det er 11 år siden jeg flyttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bedreviter
|
Neisjda. Jeg brukte å sykle dit fra Møllenberg, jeg. Det skal sies at det er vesentlig kortere fra Dragvoll enn til da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Dragvoll er langt unna ja - Man kan vel si at de mistolket byutviklinga litt da de fant ut at Byen bevegde seg oppover den veien. - Forøvrig husker jeg at jeg tenkte stakkars deg da jeg møtte studenter som bodde på Stokkanhaugen
![]() |
#46 |
I mål
|
Kortere fra enn til ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
Hehe - 52-bussen som gikk via Othilienborg tok sin tid ja
![]() |
#48 |
I mål
|
Ja, jeg tenkte ikke på den, men en av dem som gikk til Steinan fra byen. Men 52 via Othilienborg var også smådrøy. Vi får vel beklage for Tangina denne mimreavsporingen kanskje |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
godtemonster
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Da er jeg hjemme igjen etter et hektisk døgn. Da jeg kom til Trondheim i morges, fulgte jeg Bauches plan til punk og prikke bortsett fra at jeg ikke rakk Cornelias hus. Men jeg fant ymse småting i Byhaven, skjørt og jakke på salg på Noa Noa, og to par kule sko på Designforum. I tillegg rakk jeg møtet mitt og hadde 25 mindre interessante minutter på Heimdal stasjon.
![]() |
#50 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Klart! - Trondheim er jo kjempekoselig by! - Liten, men alt er innenfor gåavstand omtrent. Fin du kosa deg! - Drommis er kjempekoselig. Jeg var der hver eneste tirsdag i hele permisjonen min
![]() |
#51 |
godtemonster
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Faren min er fra Trondheim, men desverre har vi ikke hatt besteforeldre og slikt der så lenge jeg har levd, så det har blitt alt for få turer dit. Men skulle jeg bosatt meg noe annet sted i landet, måtte det blitt der. Gjerne i opphavets barndomshjem i Bymarka (oppi der hvor trikken stoppet).
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 14-01-10 kl 10:14. Årsak: Takk til Maz for korreksjon - ikke Byskogen men Bymarka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
*_*
|
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Jeg foreslår at du oppsøker det som var den kjekkeste mannen i Norge (i hvert fall i 2002) og kliner litt, bare for å få ut litt ungdoms-nostalgisk savn - på mine vegne.
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Hva med litt mer info for oss som er i umiddelbar nærhet og gjerne vil se Den Kjekkeste Mannen i Norge i 2002? |
![]() |
![]() |
#54 |
*_*
|
![]() Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?Han bodde rett ved Rosendal teater og er blåøyd, blond og med et smil som typisk karakteriseres som "gutteaktig sjarm". Litt skjeggstubb, veltrent og skikkelig god til å kysse. Det er bare å prøve seg frem!
![]() |
![]() |
|
|