|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJammen. Var det merkelig for deg at du selv tenkte ut et svar på spørsmålet? Man jobber jo ofte med en problemstilling selv om man ikke bærer den aller lengst frem i bevisstheten? Som når jeg leter etter noe, finner det ikke, senere på kvelden ser på tv og har glemt hele greia - og plutselig husker hvor det ligger. |
![]() |
![]() |
#82 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforSlettet
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 12-01-10 kl 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforOi, se! En brannbombetråd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg antar at det var en sterk opplevelse. Jeg kan ikke skjønne annet ut fra det du sier likevel enn at dette da er ganske vanlig. Jeg har flere ganger sett for meg hvordan ting skal bli, også blir de sånn. Det handler for meg mye om at jeg jo er den som styrer eget liv. |
![]() |
![]() |
#85 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorfor
Og jeg tror at dersom jeg og snåsamannen hadde stilt diagnoser på en kontrollgruppe folk fra gata, ville han hatt flere treff enn meg, mens en lege ville hatt flere treff enn snåsamannen. Se what I mean? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Passiv
|
Og det er nettopp det - om han har det - da kan jeg tro på at han kan mer enn andre. Og om dette ikke kan la seg forklare så kan jeg gå med på at da vet vi ikke hvorfor. |
![]() |
![]() |
#87 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er vi ganske enige, tror jeg. :75% skeptisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg tror på en del av det overnaturlige men er også skeptisk til noe. Jeg tror også det er helt naturlig og være skeptisk til slikt. Men man trenger ikke være ufin og dømmende når man kritiserer andre for og tro på noe man ikke selv tror på.
![]() |
#96 |
Pauset
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforEn sjette sans.. jeg har sett på synske barn på tv og tenker at mye av det de sier har jeg opplevd selv. Jeg mener derimot ikke at det er unaturlig og jeg vil heller ikke si jeg har noe andre ikke har. Jeg mener at mange opplevelser kan forklares, med mindre man ikke er veldig opptatt av at det skal være noe mystisk over det. Men klart, ALT kan ikke forklares. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Du vet ikke hvor du var mellom disse livene da? Jeg mener 400 fkr til 300 ekr er et stort veldig lenge i mellom.
![]() |
#99 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Det siser jo at alle har en sjette sans, men man fornekter den. Det har hverfall jeg hørt.
![]() |
#100 |
Mother of Dragons
|
Det var jo så få mennesker da vet du, at det ble ikke noe ledig før i 300 eKr.
![]() |
Emneord |
den andre siden, klarsynthet, ånder |
|
|