Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 13:29   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Jeg beklager å måtte si det, Siw:
Men svarene dine er så ullne, vage, tåkete, svevende og tildels naive at du faktisk fremstår som nettopp en sånn som er grunnen til at jeg ikke roper høyest om mine alternative tilbøyeligheter, i frykt for å bli satt i samme bås og latterliggjort.

Har du noe håndfast, en spesiell teori å støtte opp svarene dine med, eller er dette dine egne tanker?
Følger du en spesiell New Age-retning eller -guru, plukker du litt av alt eller har du en egen teori?
Svarene dine bærer nemlig preg av å være plukket opp i bøker uten så mye gjennomtanke og refleksjon, så det ville vært fint å høre hva Siw mener i denne diskusjonen.

Det kan også være lurt å ikke stå så bombastisk på at alt er sant og virkelig og å-så-fantastisk, men være åpen for andre vinklinger.
Være åpen for at det faktisk finnes juksemakere der ute, folk som skor seg på mennesker på søken etter en alternativ virkelighet eller den åndlige verden.
Være åpen for at vitenskapen og harde fakta også har noe for seg.
Først da er man, etter min mening, alternativ.

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.