Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det noen vits med iPhone ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 11:52   #41
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Fant ut av det nå. Det var jo Wi-Fi jeg måtte slå på.

Takk sjuggepløm. Da savner jeg jo i grunnen ikke noe.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 11:53   #42
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Da har jeg gått glipp av noe. Jeg har ikke funnet WLAN på min W995. Nå må jeg lete igjen.

Unnskyld, ikke WLAN, men WI-FI, funker på samme måte. Kan koble opp mot det trådløse nettet ditt
Og der så jeg at du fant ut av det ja. Good.

  Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 11:57   #43
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg ser at det fungerer på samme måte ja.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 12:59   #44
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg syns i grunnen ikke den er så kul jeg. :rar:
Stor er den, og jeg hadde ikke orket å ha en telefon jeg var ekstremt redd for. Ser mange går med den i slik posesak, og den er nærmest som et kjæledyr.

Dessuten reagerte jeg da en venninne jeg ringte og ikke tok telefonen, ringte meg opp igjen og sa. "klarte ikke ta telefonen skjønner du, for jeg hadde på votter" Det hørtes litt tungvindt ut i kalde Norge. Mulig det var fordi den var ny for henne og at det finnes en knapp man klarer å trykke på selv med votter.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 15:05   #45
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har også lyst på iPhone...... Trenger ny iPod da, da bør jeg jo heller kjøpe en iPhone, ikke sant? :angel:

Jeg kjøpte min nå kun fordi jeg har lyst på! Skikkelig ufornuftig. Men som jeg gleder meg til den kommer. Håper den er her snart

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 15:09   #46
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg kjøpte min nå kun fordi jeg har lyst på! Skikkelig ufornuftig. Men som jeg gleder meg til den kommer. Håper den er her snart

Det gjorde jeg også. Gud som jeg elsker den telefonen

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 15:12   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Hvis du bare skal ha en vanlig mobiltelefon, hadde jeg ikke valgt iPhone. Jeg er veldig glad i min, men jeg synes telefon- og kalenderdelen bare er middels god på den. (Rettelse: kalenderdelen suger, det er telefondelen som er middels.)

Jeg bruker tilleggsfunksjonene masse, og jeg synes det er en super dings, men jeg synes den er en bedre datamaskin, ipod og multimediapakke enn telefonverktøy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 15:15   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg bruker ikke telefonen til annet enn telefon, og vil ikke ha iPhone. Mannen min har det, og jeg syns den virker slitsom (de gangene jeg har vært borti den). Syns også det er litt tull med den. Dessuten er det et prinsipp for meg at jeg ikke vil være tilgjengelig for jobbmail til enhver tid (det kunne jeg vel unngått uansett, men..)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:43   #49
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Elsker min nye iPhone.
Lett å ringe med, lett å skrive mld med (heilt genial lagring av sendte og mottatte mld, blir lagra pr person), masse musikk på, internett og alle dei supre applikasjonane.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:58   #50
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg fikk min i dag.

Nå lurer jeg bar på hvor viktig det er å lade den i 12 t første gangen... Vil bruke den nå!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:56   #51
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg skal aldri ha iPhone. Jeg foretrekker å skille musikkspilleren, kameraet og telefonen.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 08:43   #52
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg har slått meg til ro med at jeg skal slite ut min nye Sony Ericsson.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:03   #53
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg skjønner godt at det er en fordel at telefonen ikke ringer når man trener. Jeg tenkte ikke på det.

Da setter du bare telefonen i flymodus, så ringer den ikke men du kan bruke alt det andre.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:17   #54
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Ja, det er en mulighet. I alle fall om MP3 spiller også virker da. Og det regner jeg med at den gjør. Jeg har ikke behov for den funksjonen, trener ikke så mye sammen med andre lengre. Og når jeg er i møter, kontroler osv så har jeg ikke behov for å ta mobilen med meg.

Men jeg har faktisk ikke tenkt over at flymodus gjør at anrop, og meldinger ikke kommer inn, men at man kan bruke alt det andre. Men det er jo logisk når jeg tenker meg om.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:19   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Ja, det er en mulighet. I alle fall om MP3 spiller også virker da. Og det regner jeg med at den gjør.

Det gjør den.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:20   #56
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen vits med iPhone ...

Jeg har jo aldri tenkt over tanken på flymodus. Det er jo enkelt å slå over til flymodus også. Tror ikke alle tenker over at de fleste mobiler har dette.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no