Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 12:02   #20
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Dette er vel satt veldig på spissen, håper jeg? Liker jo å tro at det har litt med politikken hans å gjøre også. Det du skisserer her, er vel muligens mer slik vi tenker her, enn slik den jevne amerikaner har tenkt.

Og hva mener du egentlig med '"hvitt" språk og fakter og et ganske nøytralt utseende' - at han ikke har spesielt bred nese og store lepper og snakker gangsterslang?

Det var ikke særlig på spissen så vidt jeg kan se. Tvert i mot. Det er klart politikken spilte rolle, men om Barack Obama hadde snakket som og sett ut som Jesse Jackson eller Al Sharpton er jeg ikke særlig overbevist om at han hadde vært valgbar. Det var jo mye bråk om akkurat disse påstandene i en bok av senator Harry Reid nylig. Jeg vil anbefale denne kronikken av Sandy Banks i L.A. Times om emnet.

Ben "ebonic" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.