|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Jeg kan ikke bhJa sant. Det er en butikk her i byen som jeg kan prøve. Ellers kun Lindex osv. Men får jeg ikke fikset det før vi drar så får jeg vel hjelp i Orlando når vi er der. Der er vel bhene noe billigere enn her og.
|
|
|
#22 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan ikke bh
Ja men når man ikke har det og får prøvd ting uten om de vanlige på eks lindex, de har jo store størrelserder men det meste går til D. så er det ikke bare å finne hva man skal ha. Å bestille ting fra utlandet uten å vite at det passer har jeg gitt opp
|
|
|
|
#24 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Jeg kan ikke bhJa, må få kommet meg avgårde når barna har begynt på skolen igjen. Kjenner jeg har behov for å få løftet litt på pynten.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg kan ikke bhPrøv å finne bh-er i et stoff uten for mye stretch... da synes jeg de "henger" litt vel mye.
|
|
|
#26 |
|
En som trener
|
Legg ut bilde, oppgi vekt, omkrets, høyde, tidligere brukte størrelser ++ her på FP, og du får et godt estimat på hva som er riktig størrelse. Så må du kanskje godta en runde eller maks to hvor du sender tilbake fra bravissimo (eller så bestiller du flere størrelser og bytter de som ikke passer) og - viola! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Jeg kan ikke bhHvis du måler deg stramt rett under bysten får du cm målet du skal ha. Deretter måler du over brystets bredeste del. Det er en regel for hvilken cup du skal ha da (cm forskjell på brystet og under), men den husker selvsagt ikke jeg |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg hører mange si det, og når du skriver A og ender opp med D så er det helt utrolig i mine ører. For meg høres cup fra D og oppover ut som gigantpupper (uten noen fordommer). Men de måler vel på en litt annen måte enn i vanlige butikker. Jeg har uansett endt opp med Triumph nå, og måtte bikke 30 før jeg forstod at vonde bh'er måtte jeg bare slutte å kjøpe eller se på i butikkene. De ble aldri valgt i skuffa, når man sto der om morgenen. Men Triumph er som regel bra. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Jeg har ca 70 D og har IKKE gigantpupper. Jeg ser antageligvis ut som en B utenfra. Kanskje en C. Men jeg heier jo desto mer også på Triumph. Jeg går kun med den nederste jeg har avbildet i mitt andre innlegg. Den er HELT fantastisk. Sterk i stoffet og holder puppene der de skal være, og mine er langt fra sprettpupper.
|
|
|
#30 |
|
Sviiisj!!
|
Du har jo møtt meg, om enn for en stund siden. Jeg har ikke gigantpupper, men bruker altså 65E. Forskjellen er at med en E-cup har jeg mye mer av puppene inni BH-en, også ut mot sidene, mens jeg før hadde A-C-cuper som to halve ferskner midt foran. (Og ingenting holdt seg på plass).
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kan ikke bhDet er ikke noen som tilfeldigvis har den nederste som Trulte linket til i 75F slengende? I svart? |
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Nei jeg forstår jeg burde utvidet horisonten. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
De har ihvertfall i hvit i den butikken jeg linket til i din str.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kan ikke bhHvit har de, men svart er utgått. Typisk det, når jeg endelig har funnet riktig størrelse så er svart gått ut av produksjon. |
|
|
|
#35 |
|
Kjedelig.
|
|
|
#36 |
|
Pauset
Sv: Jeg kan ikke bhJeg forsøkte da denne:
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nå vet jeg nesten litt for mye altså. Puppestr. klesstr. og skostr. din.
|
|
|
#38 |
|
Hvis jeg husker korrekt er disse store i str. i cupene og man bør gå en cup ned enn man vanligvis bruker. Bare for å gjøre det hele litt vanskeligere liksom...
|
|
|
#40 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan ikke bhPå premium outlets i orlando så hadde de ihvertfall en bh butikk med ganske godt utvalg og greie priser. Ellers så var det mange andre kjekke butikker der også, anbefales. |
|
|
|
![]() |
|
|