Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg kan ikke bh

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 23:59   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg kan ikke bh

Ja sant. Det er en butikk her i byen som jeg kan prøve. Ellers kun Lindex osv. Men får jeg ikke fikset det før vi drar så får jeg vel hjelp i Orlando når vi er der. Der er vel bhene noe billigere enn her og.

Gammel 29-12-09, 00:00   #22
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg har en drøss i nærheten, men handler alle fra bravissimo.com. Har man funnet riktig størrelse er det bare å knock yourself out.

Ja men når man ikke har det og får prøvd ting uten om de vanlige på eks lindex, de har jo store størrelserder men det meste går til D. så er det ikke bare å finne hva man skal ha. Å bestille ting fra utlandet uten å vite at det passer har jeg gitt opp

Gammel 29-12-09, 00:03   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper du kan bruke ca 80 rundt nå, og kanskje D/F i cup?
Prøv du!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 00:04   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Ja, må få kommet meg avgårde når barna har begynt på skolen igjen. Kjenner jeg har behov for å få løftet litt på pynten.

Gammel 29-12-09, 00:05   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøv å finne bh-er i et stoff uten for mye stretch... da synes jeg de "henger" litt vel mye. Balconette funker best for meg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 00:06   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja men når man ikke har det og får prøvd ting uten om de vanlige på eks lindex, de har jo store størrelserder men det meste går til D. så er det ikke bare å finne hva man skal ha. Å bestille ting fra utlandet uten å vite at det passer har jeg gitt opp

Legg ut bilde, oppgi vekt, omkrets, høyde, tidligere brukte størrelser ++ her på FP, og du får et godt estimat på hva som er riktig størrelse. Så må du kanskje godta en runde eller maks to hvor du sender tilbake fra bravissimo (eller så bestiller du flere størrelser og bytter de som ikke passer) og - viola!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 00:35   #27
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis du måler deg stramt rett under bysten får du cm målet du skal ha. Deretter måler du over brystets bredeste del. Det er en regel for hvilken cup du skal ha da (cm forskjell på brystet og under), men den husker selvsagt ikke jeg

Det er nok lurt å få det målt hos noen som har peiling, kanskje du kan prøve hos Aandahls?? Vet ikke hvor gode de er på det, men er vel ingen andre steder i byen som er aktuelle kanskje? Det er i alle fall en kjensgjerning at de aller fleste bruker feil bh-str, og du må da ha endret størrelse i forhold til før!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 11:53   #28
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er den vanligste feilen når det gjelder BH: De aller fleste skal ha større cup og mindre omkrets enn de tror. Det er for eksempel ikke så uvanlig å gå inn i en (proff) BH-butikk og be om 85A for så å komme ut med en 75D, eller tro at man bruker 95C og egentlig bruke 80G, osv.

Jeg hører mange si det, og når du skriver A og ender opp med D så er det helt utrolig i mine ører. For meg høres cup fra D og oppover ut som gigantpupper (uten noen fordommer). Men de måler vel på en litt annen måte enn i vanlige butikker. Jeg har uansett endt opp med Triumph nå, og måtte bikke 30 før jeg forstod at vonde bh'er måtte jeg bare slutte å kjøpe eller se på i butikkene. De ble aldri valgt i skuffa, når man sto der om morgenen. Men Triumph er som regel bra.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 14:28   #29
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg hører mange si det, og når du skriver A og ender opp med D så er det helt utrolig i mine ører. For meg høres cup fra D og oppover ut som gigantpupper (uten noen fordommer). Men de måler vel på en litt annen måte enn i vanlige butikker. Jeg har uansett endt opp med Triumph nå, og måtte bikke 30 før jeg forstod at vonde bh'er måtte jeg bare slutte å kjøpe eller se på i butikkene. De ble aldri valgt i skuffa, når man sto der om morgenen. Men Triumph er som regel bra.

Jeg har ca 70 D og har IKKE gigantpupper. Jeg ser antageligvis ut som en B utenfra. Kanskje en C. Men jeg heier jo desto mer også på Triumph. Jeg går kun med den nederste jeg har avbildet i mitt andre innlegg. Den er HELT fantastisk. Sterk i stoffet og holder puppene der de skal være, og mine er langt fra sprettpupper.

Gammel 30-12-09, 14:40   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Du har jo møtt meg, om enn for en stund siden. Jeg har ikke gigantpupper, men bruker altså 65E. Forskjellen er at med en E-cup har jeg mye mer av puppene inni BH-en, også ut mot sidene, mens jeg før hadde A-C-cuper som to halve ferskner midt foran. (Og ingenting holdt seg på plass).
Jeg bruker altså E-cup, men bruker 36-38 i klær.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:46   #31
Albertine
Passiv

Standard

Det er ikke noen som tilfeldigvis har den nederste som Trulte linket til i 75F slengende? I svart?

Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:49   #32
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Du har jo møtt meg, om enn for en stund siden. Jeg har ikke gigantpupper, men bruker altså 65E. Forskjellen er at med en E-cup har jeg mye mer av puppene inni BH-en, også ut mot sidene, mens jeg før hadde A-C-cuper som to halve ferskner midt foran. (Og ingenting holdt seg på plass).

Nei jeg forstår jeg burde utvidet horisonten. Har bestilt en som skal testes nå, og skal se om jeg finner en til.

Gammel 30-12-09, 17:24   #33
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er ikke noen som tilfeldigvis har den nederste som Trulte linket til i 75F slengende? I svart?

De har ihvertfall i hvit i den butikken jeg linket til i din str.
http://triumphno.timarco.no/Product6...3c330e3f6.aspx

Gammel 30-12-09, 18:05   #34
Albertine
Passiv

Standard

Hvit har de, men svart er utgått. Typisk det, når jeg endelig har funnet riktig størrelse så er svart gått ut av produksjon.

Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 19:25   #35
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvit har de, men svart er utgått. Typisk det, når jeg endelig har funnet riktig størrelse så er svart gått ut av produksjon.

Kjedelig.
Jeg elsker jo den BHen men selvfølgelig begynner de ved 75 og ikke 70. Den minimizeren de har som begynner ved 70 er ikke så god, på langt nær. Det jeg gjør er å bestille en mindre cup enn jeg vanligvis bruker, og syr den inn i omkrets.

Gammel 15-01-10, 13:48   #36
Dronningen
Pauset

Standard

Jeg forsøkte da denne:

NWT Fantasie SMOOTHING SEAMLESS BRA 4500~32FF UK 32FF

1. For trang rundt (tilsvarer vel 70)
  2. Puppene fylte vel ut kanskje halve cup-en. Lækkert!

Gammel 15-01-10, 18:20   #37
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nå vet jeg nesten litt for mye altså. Puppestr. klesstr. og skostr. din.
Kanskje jeg kjenner deg igjen på gata?

Gammel 15-01-10, 18:21   #38
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Jeg forsøkte da denne:

NWT Fantasie SMOOTHING SEAMLESS BRA 4500~32FF UK 32FF

1. For trang rundt (tilsvarer vel 70)
  2. Puppene fylte vel ut kanskje halve cup-en. Lækkert!

Hvis jeg husker korrekt er disse store i str. i cupene og man bør gå en cup ned enn man vanligvis bruker. Bare for å gjøre det hele litt vanskeligere liksom...

Gammel 15-01-10, 23:34   #39
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nå vet jeg nesten litt for mye altså. Puppestr. klesstr. og skostr. din.
Kanskje jeg kjenner deg igjen på gata?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 10:21   #40
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

premium outlets i orlando så hadde de ihvertfall en bh butikk med ganske godt utvalg og greie priser. Ellers så var det mange andre kjekke butikker der også, anbefales.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.