Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Låser du døra når du er hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-10, 11:49   #81
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Låser du døra når du er hjemme?

Jeg låser alltid døra. Nytt fra 01.01. (tidligere låste vi kun før vi la oss for natten)
Jeg har sett meg møkklei på nabounger og annet besøk som bare tråkker inn uten å verken banke eller ringe på døra først. Så nå er det krig!

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 11:50   #82
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Det gjør jeg ikke alltid nei. Bare når jeg legger meg på kvelden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.

Sist redigert av Crimina : 21-01-10 kl 13:18.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 11:58   #83
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja alltid. Har opplevd et par ganger at noen har tatt i dørhåndtaket for å sjekke om noen er hjemme. :bor i litt scruffy strøk:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 12:02   #84
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Låser ikke når vi er hjemme, nei. Vi bor i by og relativt sentrumsnært, men ikke i et "skummelt" strøk.

Gammel 21-01-10, 12:04   #85
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Ja, her er døra låst.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 12:05   #86
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Eller, vi gjør jo det når vi legger oss.

Men vi har blitt veldig flinke til å låse bilen for natten da.

Gammel 21-01-10, 12:06   #87
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gjør vi aldri.

Gammel 21-01-10, 12:21   #88
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Eg bur i ei bittelita bygd. Eg låser døra som regel. Hvertfall om eg og ungane er her aleine. Eg er litt husredd av meg
Men der i mot er det ikkje alltid eg låser om eg reiser innover for å handle osv.. Full skjerpings der.. Er ikkje so lenge sida det var innbrot i nabo huset her...

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 14:00   #89
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vi har i det siste blitt betydelig flinkere til å låse døren om natta.

Ellers låser vi kun når vi ikke er hjemme.

Gammel 21-01-10, 14:04   #90
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er overrasket over hvor mange det er som ikke låser. Jeg har møtt en mann på rommet en gang, så jeg er helt hysterisk når det kommer til låsing.

Gammel 21-01-10, 14:36   #91
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Vi låser konstant...trygt og godt her (tror jeg) men har bodd i hus hvor det ble gjort innbrudd i kjelleren før, og bilen stjålet (mange kriminelle i strøket) så er en inngrodd vane å låse.

Gammel 21-01-10, 14:39   #92
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er oppvokst i blokk, men en narkoman som nærmeste nabo. Seff låste vi ALLTID døra der. og med sikkerhetsslås om natten.

Nå bor jeg på gård utpå landet, og det er ikke så mange som kommer ruslende langs veien her for å si det sånn. Låser likevel alltid når vi skal ut av huset, og har blitt mye flinkere til å låse om natten som sagt.

Gammel 21-01-10, 15:53   #93
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan godt la vinduene stå åpne da, siden vi bor noen etasjer opp i en høyblokk. Må vel omtrent være Spiderman for å komme inn på det viset.
Ellers tror jeg jeg hadde vært mer hysterisk om jeg bodde på et bittelite sted. Når vi kjører forbi litt sånne øde steder, hvor det er langt mellom husene, tenker jeg alltid på gale øksemordere.

Gammel 21-01-10, 17:34   #94
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Her låser vi egentlig ikke, men det hender at vi blir minnet på det fordi det plutselig blir veldig kaldt i huset nå på vinteren. En av våre tre katter åpner nemlig døren selv når hun vil inn eller ut, men dessverre har hun ikke lært seg å lukke den etter seg......

Gammel 21-01-10, 17:59   #95
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Når vi sover eller ikke er hjemme.
Hunden sier fra evig lenge før noen kommer til døra vår.

Gammel 21-01-10, 18:14   #96
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvsagt. Det eneste unntaket er kjøkkendøren hvis eldste er ute alene, og da er vi der hele tiden.

:ørban:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:22   #97
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Låser uansett.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 19:48   #98
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Låser alltid, men så bor vi midt i byen og.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:28   #99
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må bare fortelle en historie om mannen. Litt på siden, men den passer godt inn i tråden allikevel.
Det er noen år siden, han bodde fortsatt hjemme hos foreldrene sine, men var alene hjemme. Han hadde soverom i 3.etasje, og en natt våknet han av at noen gikk i trappene. Han hørte at det ble romstrert på rommene utenfor soverommet, og en skikkelse kom inn på soverommet og rotet i skuffene og hyllene.
Da setter min mann seg opp, og spør om det er noe han kan hjelpe han med. Så, dere kan tenke dere hvor rolig han er.

Det viste seg at det var en ungdom som leitet etter kjæresten sin, men han hadde gått inn i feil hus. Og ja, han var litt beruset.
Mannen fikk selvsagt hjulpet ungdommen til rett hus, gikk og la seg uten å låse ytterdøra. Min mann i et nøtteskall.

Gammel 21-01-10, 22:21   #100
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Ja - men det er for å holde kattene våre ute. Den ene åpner nemlig dørene...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.