Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-08, 22:00   #81
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Nok butikker på senteret?? For noe pisspreik, dama hadde ikke peiling og du burde fått tilbake noe av pengene dine.
Hadde du vært str. 56, skulle jeg ikke sagt noe på det, men din str. fåes i mange butikker på Ski storsenter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:03   #82
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Nok butikker på senteret?? For noe pisspreik, dama hadde ikke peiling og du burde fått tilbake noe av pengene dine.

Jeg har aldri hatt problemer med å finne klær der, så det er jo nytt for meg. Men jeg tror rett og slett dama ikke visste om noen andre butikker en Skonnord og Claire.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:05   #83
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har aldri hatt problemer med å finne klær der, så det er jo nytt for meg. Men jeg tror rett og slett dama ikke visste om noen andre butikker en Skonnord og Claire.

Åh, jeg blir så forbanna på dine vegne. Hadde faktisk trodd de ville kompensere litt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:28   #84
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har jeg fått en beklagelse på mail. De beklaget at jeg hadde opplevd det slik, og at de ikke hadde nok butikker på senteret til å dekke alle behov. Joda, greit nok. Jeg fikk ihvertfall sagt ifra, en ålreit følelse bare det.

Dette var igrunnen veldig langt ifra greit nok. De burde jo absolutt ha nok butikker på senteret til å dekke alle dine behov. Du er jo en helt normal størrelse.
Det var et tullete svar!

Gammel 15-01-08, 22:31   #85
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det synes jeg høres for dårlig ut. Så hvis Ski ikke har nok butikker må det jo bety at det knapt finnes en butikk i Norge med klær til deg. Alt for dårlig. Ser at de bare har den ene damen så å be om time hos en annen funker dårlig. De burde jo gi deg avslag i prisen. Gi deg pengen tilbake for time to f.eks.

Dette står på siden til Ski Storsenter om personal shopper.

Sitat:

Tjenesten gjelder på Ski Storsenter, og med over 50 av de beste motebutikkene i landet er du garantert det beste utvalget for å finne akkurat din stil. Vi gleder oss til å hjelpe deg!

Gammel 15-01-08, 22:35   #86
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva, det går da ikke an? Da ville jeg sendt en mail tilbake, igjen poengtert størrelsen din, referert det Stikka gjorde; samt påpekt at dersom det virkelig ikke er tilfelle at de kan hjelpe folk på din størrelse bør de skrive det i reklamen sin.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:35   #87
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Haha, den var god. Ikke nok butikker på Ski Storsenter til å dekke ditt behov. For en dårlig unnskyldning. Tror jeg hadde limt inn den reklamen som Stikka74 henviser til i en mail tilbake.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 00:52   #88
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hallo! For et elendig svar. Størrelse 44 er jo standard hos de aller fleste merker, noen unntak slutter på 42, men det kunne du jo også passet i noen tilfeller. Håper du følger opp med referanse til "Stikkareklamen", for dette var et patetisk og fornærmende svar.
på dine vegne

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 10:36   #89
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Utrolig teit, Skonnord og Claire er av de dyreste butikkene og har absolutt ikke det største utvalget. Man trenger liksom ikke gå dit for å få pent jobbtøy.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 10:47   #90
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Da har jeg fått en beklagelse på mail. De beklaget at jeg hadde opplevd det slik, og at de ikke hadde nok butikker på senteret til å dekke alle behov. Joda, greit nok. Jeg fikk ihvertfall sagt ifra, en ålreit følelse bare det.

Det er bare tull. Hvis det hadde vært tilfelle, burde de jo sagt fra da du bestilte tjenesten.

Forbrukerrådet - 815 58 200.

www.forbrukerportalen.no

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 11:51   #91
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ALDRI godtatt det svaret. Jeg ville gått videre med det. Send mail tilbake med henvisning til deres egen reklame og kontakt også Forbrukerrådet. Nå er jeg virkelig indignert på dine vegne, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:50   #92
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Synes ikke du skal godta det.

De kan ikke ha en tjeneste som bare er for de tynne og rike.

Hadde du vert størrelse 56 så skulle de ha klart å finne noe til deg og. Vist ikke må de reklamere for at de kan hjelpe personer som er innenfor størrelsene til modeller. Som kanskje ikke engang har problemer med å finne klær.

42-44 er det jeg har vert store deler av livet og jeg synes ikke det er noe problem å finne klær. Selv om det var lettere når jeg var str. 40.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:57   #93
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skrev det som stod i reklamen som Stikka nevner i første mailen min, så det er nok derfor de nevner det med hull i utvalget.

Jeg tror nok damen der hadde vært veldig dyktig til å finne klær til en dame på 50 år i str 36.

Gammel 16-01-08, 14:26   #94
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Fy søren! Noe så dårlig! Klarer de ikke finne noe til en med normale str på et senter med 50 motebutikker?

Jeg er sjokkert! Ski senter lager jammen dårlig reklame for seg selv!

Gammel 16-01-08, 15:17   #95
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje vi skulle tatt oss en tur dit og prøvd klær sammen. Så kan vi sende en mail etterpå og henvise til alle de butikkene vi finner fine klær i, som passer deg.

Gammel 16-01-08, 15:31   #96
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Kanskje vi skulle tatt oss en tur dit og prøvd klær sammen. Så kan vi sende en mail etterpå og henvise til alle de butikkene vi finner fine klær i, som passer deg.

Lurt! Bortsett fra at jeg ikke bør shoppe på leeeeeeeeeenge, nå som jeg kjøpte den kjolen.

Gammel 16-01-08, 22:27   #97
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Lurt! Bortsett fra at jeg ikke bør shoppe på leeeeeeeeeenge, nå som jeg kjøpte den kjolen.

Vi trenger jo ikke handle så mye da. Bare prøve masse klær og så en deilig lunsj.

Dessuten trenger du vel litt tilbehør til kjolen? Shoppestopp i januar funket jo ikke for deg så da kan vi vel like gjerne shoppe videre.

Gammel 17-01-08, 08:21   #98
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Vi trenger jo ikke handle så mye da. Bare prøve masse klær og så en deilig lunsj.

Dessuten trenger du vel litt tilbehør til kjolen? Shoppestopp i januar funket jo ikke for deg så da kan vi vel like gjerne shoppe videre.

Shoppestopp fungerte absolutt ikke nei. Det ble nesten verre!

Gammel 24-01-10, 21:08   #99
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Glem det, jeg var inne og leste på min egen gamle tråd.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.