Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?
Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.
Jeg vil forøvrig anbefale å dra til en hudpleier som fører det merket du vil bruke og få en hudanalyse under lupelampe, og kanskje da også klemme ut litt om du har mye sorte prikker. Da vil du få anbefalinger på hvilke produkter som er rett for deg. For det kan være vanskelig å bedømme når man sitter på nettet og kjøper selv. Så tar du med deg disse anbefalingene hjem og bestiller.
Når jeg jobbet som hudpleier møtte jeg veldig ofte på folk som brukte feil produkt innenfor et kjempefint merke, og dermed ikke var fornøyd. For ofte kan man tro at huden passer til et produkt, men så føles det helt feil når man begynner å bruke det.
Jeg gikk hos hudpleier en periode (akkurat nå føles det som om det var i et annet liv), og kjøpte produktene hun anbefalte meg. De var fra Decleor, og jeg hadde ikke råd til å kjøpe alt på en gang, så jeg kjøpte litt og litt. En dag jeg var der for hudpleie, spurte hun om jeg brukte Decleorproduktene. Jeg bekreftet det, og da fikk jeg beskjeden: "synd, for Matis hadde vært mye bedre for huden din!"
Vel, siste gangen jeg var hos henne. Der hadde jeg kjøpt dyre produkter i bøtter og spann etter hennes anbefaling, og så kommer hun å sier at et annet merke er bedre for min hud??
Min nye hudpleier var helt fantastisk, og fant de riktige produktene til meg, i Decleorserien, og jeg var strålende fornøyd, helt til hun desverre la ned salongen sin.