Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hudpleie - hva er DU fornøyd med?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 23:09   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Så utrolig kjipt!

Men uansett er sjansen stor for at du hadde blitt mindre fornøyd om du ikke hadde fått anbefalninger og kjøpt på lykke og fromme tror jeg.

Det er veldig viktig å gå til en hudpleier man vet er flink altså, og som har erfaring med flere merker. Om man har tørr hud kan det være at man feks bør bruke produkter for en sensitiv hud fordi huden rett og slett er tørr pga sensitivitet. Og det er vanskelig å finne ut av seg selv enkelte ganger.

Jeg har faktisk hatt ganske problemhud jeg, med kviser, prikker, store porer osv. Kremen og renseproduktene jeg endte opp med, var faktisk for sensitiv hud, og du verden som de gjorde underverker, jeg var kjempefin i huden, og kvisene forsvant nesten helt.

Når jeg skriver dette, skjønner jeg jo at jeg må komme meg til hudpleier igjen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.