|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Ja jeg låser. Har ikke opplevd annet enn at kjente har gått rett inn. synes det er ubehagelig. Liker vet de ringer på. Litt fordi da stikker ikke dotten ut. Det er min ekstern dott jeg her henviser til |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
|
|
|
#104 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Her er døra stort sett alltid låst. Vi har narkorede to hus bortenfor oss, og noen tvilsomme naboer på andre siden, så tar ingen sjanser.
|
|
|
#105 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser alt, omtrent alltid. Slipper jeg hund på veranda ( tilgang til plenen ) så låser jeg selv om hunden er ute. Slipper hunden inn, og låser igjen..
|
|
|
#106 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser når vi legger oss, ikke på dagen.
|
|
|
#107 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Har hatt innbrud en gang mens jeg og minste mann sov, ekkelt men alt var låst da, de klarte å knuse vinduet i gangen uten at jeg hørte det. Hadde ikke så mye av verdi da heller men det lille jeg hadde tok de med seg ja men låser ikke døra før jeg går å legger meg uansett om jeg er alene hjemme med barn eller om min mann er hjemme. Ikke mere redd eller nervøs nei. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Ja alltid. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser ikke døra når vi er hjemme og våkne, men gjorde det der vi bodde før. Det var et litt mer tvilsomt strøk. Kan jo skje ting her vi bor nå også men tenker ikke så mye på det. Låsene på verandadørene er så dårlige at der hadde kanskje tyver kommer seg inn uansett låst eller ikke låst... |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Det er selvsagt låst når vi ikke er hjemme.
|
|
|
#112 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Det er da ingen som bryter seg inn i hus hvor flere familiemedlemmer er hjemme? Og finnes det noen innbruddstyver som ikke klarer å åpne en låst dør? |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Litt snartenkt, unnskyld! SELVFØLGELIG kan man få innbrudd selv om man er hjemme, herregud. Overse meg. :P |
|
|
|
|
|
#114 |
|
flisespikker
|
Var det et spørsmål eller en påstand?
|
|
|
#115 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser når jeg husker det...
|
|
|
|
#116 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser alltid, men mest fordi frøkna her stikker av hvis døra er ulåst. En dag i høst (heldigvis ikke vinter!) stod jeg på kjøkkenet og lagde mat, og plutselig ser jeg ungen stå utenfor kjøkkenvindu og danser fornøyd, i bare bleia! Så ja, vi låser alltid
|
|
|
|
#117 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser dørene kun på natta og om jeg er alene hjemme og skal dusje. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser ikke døra alltid når jeg drar bort heller. Jeg tenker at oddsene for innbrudd er liten. Den største grunnen for at noen skulle forsøke å åpne døra mi når jeg ikke er her må være fordi vedkommende trenger å komme inn eller noe. Og da er det sikkert lurt at de får gå inn.
|
|
|
#120 |
|
Crazy Cat Lady
|
Det gjør våre katter også, vi har montert de fleste dørhandtak i huset slik at de peker oppover, men akkurat ytterdøra lot seg ikke fikse
|
|
![]() |
|
|