Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hudpleie - hva er DU fornøyd med?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 12:46   #22
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Hvis man har Decleor, Matis og MD, har man et godt utvalg, har man ikke?! Min erfaring er at de seriene er forskjellige, og da har man til manges behov. Tror ikke det er sånn at hudpleierne ikke har interesse eller evne til å sette seg inn i flere enn ett eller to merker om de tror det lønner seg. Vil tro kommisjon vil føre til at de får tettere oppfølging av leverandør også. Ville vært smart i alle fall. Jeg har funnet bra hudpleiere. De finnes, og det er sikkert mange av dem. Men det er dessverre dårlige utgaver også, det er de jeg snakker om.

Det er ikke slik det fungerer.
Det koster utrolig mye penger å ha et merke som decleor inne. Skal man i tillegg ha matis og md bør man ha en ganske stor salong med stor kundegruppe fordi de er dyre merker å ha inne. Blant annet fordi de har enormt med produkter, og man kan ikke velge bort noen av dem heller. Man må ha alt inne.
Det er krav fra leverandørene hvor mye man må selge for å få ha merkene også. Selger man for lite kan man miste avtalen man har med de.
Oppfølging fra leverandører er som regel bra. Det er den eneste måten leverandørene klarer å tjene penger på det. For får man ofte tilbud om kurs osv, så selges det mer av produktene deres. Rett og slett fordi kunnskapen om produktene øker.

Hvorfor vil kommisjon løse problemene du ser da? Det lurer jeg veldig på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.