Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Et spørsmål til moderator: Hva er kriterier for «korrekt og godt språk»?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 13:47   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dette er den tråden med flest moddesvar per innlegg totalt så langt.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Padda har talt. Da er det greit, eller?

Kan jeg bare få si at jeg ikke har lest et eneste av innleggene til ORG i sin helhet ennå? Dette var jo ikke så verst, ettersom det har både avsnitt og en leselig font, men jeg skumleste fortsatt slutten ...

Jeg leser ikke HI jeg heller. Jeg bare antar at en eller annen annen gjorde det og at jeg da skjønner essensen når jeg leser svarene jeg.

Så jeg må starte tråd med moderator i tittelen altså?

Men det er jo litt sløvt da. Mim for eksempel - hvor er hun? Er alle på plass enda?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

SF, da.
Alle vet jo at moderatorene jobber turnus, slik at det til enhver tid er minst en moderator pålogget og klar til å svare.

Men når Mim var her i morges og alle de andre er her nå - hvem skal da åpne for krampefyll for oss i kveld?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Var det slik at det ikke er lov å harselere med andre brukere på dette forumet? :sitter på hendene:

Må aldri tulle med noen. Ikke med alle moddene på plass i samme tråd.

Eller. :lyspære: Kanskje det da er andre tråder som er ledige?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hey - dette er rett og slett en konspirasjon - samle alle modder her, og la dem diskutere seg i mellom - og så er det fritt fram i resten av forumet for fant og fa(piip)skap!

En eller annen - prøv å legg inn et bilde av en naken rompe eller noe, så ser vi hvor lenge det står. :EmilILønnebergetStemme:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

En eller annen - prøv å legg inn et bilde av en naken rompe eller noe, så ser vi hvor lenge det står. :EmilILønnebergetStemme:

Jeg burde kanskje ikke skrevet dette her?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å fillern - feil tråd å planlege bøll i.

Hah - vi kan bølle her. Alle moddene har stukket av igjen. :skjønner det som står nederst på siden:

Pokker. Der kom torsk tilbake.

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg lukter avsporing her

Sålenge det ikke er bremsesporing så.

Sh**! Det kommer flere og flere. :hvisker:

De er ganske kule de som er her til nå. Minner mest om greie gymlærere - ikke som inspektører.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Altså, dette er flisespikkeriet - stedet for seriøse diskusjoner og flisespikking.

Leke kan dere gjøre på skravleforumet. Der er dere 99 % garantert at jeg ikke kommer innom.

Og du, SF; hva er det du spammer etter? Samler du innlegg?

Jeg jobber meg opp. Jeg er helt sikker på at det finnes et m3.

Akkurat nå er det Veronal.

Sist redigert av Ru : 29-01-10 kl 14:34. Årsak: For mange innlegg i en tråd ...
  Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.