|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kåring: FPs største nerdjeg er nerd Sist redigert av m^2 : 29-01-10 kl 20:52. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er handlelistenerd.
|
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er ikke nerdete, men hadde ikke hatt noe i mot å være det. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg tror m^2 ligger ganske godt an hun også.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Peppy!
|
Sv: Kåring: FPs største nerd
Men det gir ekstrapoeng å snakke alvisk også altså. Kjempemange! Jeg tror at om Toffen er av typen Langnerd så er Esme av typen Skummelnerd. To kategorier, to soleklare vinnere. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Helt konge
|
Sv: Kåring: FPs største nerdNerder. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kåring: FPs største nerdHondacrv: Det er jo bare smart. Jeg får til frukt/grønt og meieriprodukter, men utover det greier jeg rett og slett ikke å huske hva som er hvor..
|
|
|
|
#90 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, er det ikke?
|
|
|
#91 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er dessverre ikke spesielt nerdete, særlig ikke i FP-sammenheng. Jeg er glad i lister og Excel-skjemaer slik flere her er, men det går ikke som videre nerdete i min bok. Jeg tenkte nok først på Tinetoff, fordi jeg fusker litt i hennes fagområde selv, og må si jeg beundrer kunnskapene hennes veldig. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
kamerat
|
Sv: Kåring: FPs største nerdHvordan kan man vel unngå å juble og hoppe når man prater om grammatikk?
|
|
|
#93 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
MAKAN! JEg prøver å liksom bli litt nerdete!!!! Så ødelegges hele immikjen!
Hehe. Eller når man snakker om Olav H Hauge
|
|
|
|
#94 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kåring: FPs største nerdPrøv å si det til tredve sekstenåringer. Tough crowd.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#95 |
|
kamerat
|
Sv: Kåring: FPs største nerdOlav H. Hauge.
|
|
|
#96 |
|
Passiv
|
Så mange, fine nerdepoeng - og alle rakner totalt når du stapper labben ned i strikketøy. |
|
|
|
#98 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kåring: FPs største nerdSkrat skrat, segjer sagi. Stø ved. Ho segjer kva ho tykkjer, sagi.
|
|
|
#99 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kåring: FPs største nerdm^2: hvordan ender Contact? Jeg mener å huske at Carl Sagan ikke sto for slutten nemlig, at disse "11 hours of static" (14?) ikke var med i boken, men var det en annen slutt?
|
|
|
#100 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg kan forresten kommentatorsporet like godt som dialogsporet på alle de orgiginale Futurama-sesongene. Noe annet skulle tatt seg ut!
|
![]() |
|
|