|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg ville ha holdt meg langt borte fra en slik mann.
|
|
|
|
#103 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Jeg har ikke lært noe særlig, egentlig, og kommer garantert til å ha samme avtaler og ordninger i forhold til eiendeler og økonomi neste gang jeg går inn i et forhold. Alt mitt er ditt, alt ditt er mitt, all gjeld er felles, penger og ting er bare penger og ting, vil du ta ifra meg alt så er det fullt mulig, men ikke gjør det. Da blir jeg lei meg.
|
|
|
#104 |
|
Absolut ateist
|
Jeg ser jo at folk gjør det. Men etter at min mor flyttet sammen med min far, igjen (long story, gift, skilt, samboere, skilt igjen) og ble totalt RÆVKJØRT økonomisk, så kunne det ikke falle meg inn i måneskinn å ikke ha alle papirer på borde. Kall det kontrollert og PK og hva du vil, men jeg er faktisk ikke så dum at jeg ikke kan lære av ting.
|
|
|
#105 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Men herremin da damer |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Særavtale hjelper lite i denne sammenhengen. Eller ville du ha giftet deg med han, tross bidragsgjeld - bare dere hadde særavtale?
Men da tar du utgangspunkt i dine egne erfaring, og det er bra du lærer. Men man kan ikke forvente at alle andre har samme erfaringen og dermed tenker likt. Det blir for kortsynt etter min mening. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Kortsynt? Jeg har en mening. Den meningen er, som dine meninger, basert på erfaringer. Og derfor er jeg kortsynt? Det er det dummeste jeg har lest her i dag.
|
|
|
#109 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg har ramlet inn i et samboerskap, men da var jeg 17 og ikke full så smart som nå. Men ikke barn, giftemål eller viktige ting var involvert.
|
|
|
#112 |
|
geskjeftig
|
Ja, jeg hadde altså det. Jeg tenkte ikke så nøye over det i forkant, kanskje, all den tid jeg da var barnløs og ikke eide nåla i veggen, men fikk det rimelig kjapt, og lenge før det kom på tale å gifte seg eller sette barn til verden.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 30-01-10 kl 21:22. Årsak: ETA: Joda, før vi flyttet sammen. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Guardian of the galaxy
|
Damen vet at mannen ikke har kontakt med ungen sin, og jeg regner med hun legger merke til at han ikke jobber så hardt med å få det heller?
|
|
|
#114 |
|
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg mente ikke at dine meninger er kortsynte. Meninger er bra, og du har dine, jeg har mine. Jeg mente at det ikke alle som har dine erfaringer, og slik er det bare.
Oi, her er det visst dødseriøst.... |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Jo, men så spørs det hvor mye det er oppi boksen til denne dama da. (stygt sagt) I dette tilfellet syns jeg at krake søker make, virker å passe fint. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|