|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
I alle dager ... Trolldressen og størrelseWTF... kjøpte jo som fortalt før en Trolldress til snuppa på Norbaggen i str 134 for at hun skulle ha endel å gå på.
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 31-01-10 kl 19:08. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I alle dager.. Troll dressen og størrelse..Kan det være feil? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: I alle dager.. Troll dressen og størrelse..De er store. Om du målet den og legger ut målene her, så kan sikkert noen med dress i omtrent tilsvarende størrelse legge ut sine mål.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager.. Troll dressen og størrelse..Jeg synes Troll er små i størrelsen.
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager.. Troll dressen og størrelse..
ja jeg husker snuppa hadde troll da hun var 3-5 år. brukte den samme dressen i 2 år. str 104. og hun har alltid vært lang for alderen.
|
|
|
#7 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager.. Troll dressen og størrelse..finner ikke der hersens målebåndet..
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelsekan jo tipse deg om fin reimatecdress+ i jentefarge på barnihagen.no til kr 899! Og den er helt sikkert myye bedre en troll... men du får se om str er inne, det vet jeg ikke. Så kan du satse på å retunere den trolldressen, event selge den på finn? Sist redigert av ItsOnlyMe : 31-01-10 kl 19:35. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseSikkert smart å måle mot en annen som det blir sagt her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseLillebror har Trolldress i str 110 etter storesøster og den er like stor som Ticketdressen i 98. Greit at Ticket er litt store i størrelsen, men jeg synes Troll er veldig små i størrelsene. Ihvertfall hvis man er litt lang i kroppen.
|
|
|
#11 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseTrolldressen til poden, classic parkdress uten det løse fôret, er ca 68 cm fra nederste søm på kragen (under der man fester hetta) og ned til skrittet.
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseJeg tror ikke Troll er små, men normal/stor. Derimot at Ticket er veldig store.
|
|
|
#14 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseVeraVera: takk for tipset men jeg har jo faktisk nettopp kjøpt en dress til henne.. vet ikke om jeg har råd til enda en..
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelse
ja, og er bedre en troll vil jeg påstå. Og du har jo rett på å levere tilbake, finst jo angrerett.... ? men det var bare et tips fra min side altså |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Angreretten, eller legge den ut for salg? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Møllspist fletthurpe
|
da må jo min dress være helt feil for fra toppen av glidlåsen foran er den litt over 60 cm ned til skrittet..
|
|
|
#18 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseden reimadressen finst ikke igjen i den str du trenger ser det ut til på den nettbutikken, så da så... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Møllspist fletthurpe
|
betalte 1150 kr inkl frakt. joda men det er jo så mye styr med retur osv..
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseDet høres ut som om det er en feil med størrelsen på den dressen du har fått tilsendt. Våre gutter har hatt Troll hele veien, og de har alltid vært romslige i størrelsen.
|
![]() |
|
|