Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kåring: FPs største nerd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 19:42   #161
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Kåring: FPs største nerd

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg er nok overhodet ingen nerd. Jeg lærer raskt og enkelt hvis det er ting jeg faktisk har bruk for å kunne, eller kan trenge å vite ifb jobb/privaten, men prøv å lær meg noe jeg aldri kommer til å trenge etterpå. Litt irriterende da at ved eventuell skolegang videre så vet jeg jo at halvparten av det jeg må lære meg er ting jeg overhodet ikke har bruk for. Mister litt av motivasjonen til å i det hele tatt søke.

Du trenger å lære deg alt i hele verden. Du har barn. Barn forlanger svar på alt de spør om.

Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:27   #162
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du må slutte å hoppe og fekte med armene når du snakker om kasi og corpi.

Jeg prøvde skikkelig hardt å ikke opplyse om at det heter kasus (u-stamme) og korpora (s-stamme). Men det gikk ikke.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:32   #163
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mange jeg kjenner er langt mer nerdete enn jeg, forresten, men jeg finner en nerdete livsholdning veldig sjarmerende. Nesten uansett hva folk er nerdete opptatt av. Selv fotballnerding kan være litt søtt.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Inni meg så har jeg sett opp på deg med store dådyrøyne og nesegrus beundring i flere år, men jeg kjenner at du mistet litt grepet nå.

Eh... Atte du sa?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er den eneste formen for nerding jeg ikke finne fascinerende (annet enn når det kommer til agenten (henter seg fort inn igjen)).

Ja, der hentet du deg jaggu meg fort inn igjen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:54   #164
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, der hentet du deg jaggu meg fort inn igjen.

Selvsagt. /

Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:12   #165
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg prøvde skikkelig hardt å ikke opplyse om at det heter kasus (u-stamme) og korpora (s-stamme). Men det gikk ikke.

Haha! Gotcha!

Gammel 02-02-10, 23:49   #166
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha! Gotcha!

Du er nok overrasket.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:46   #167
Slettet bruker
Passiv

Standard

MEN.
Heter det kaktuser eller kakti? :har ikke så grønne fingre:

Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:27   #168
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Du trenger å lære deg alt i hele verden. Du har barn. Barn forlanger svar på alt de spør om.

Jeg er så ærlig at jeg kan si at jeg ikke vet, og de må spørre noen andre. (Ja, jeg har en "hvorfor det" jente, veldig "hvorfor det")

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 03:32   #169
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Kan neppe ta opp kampen med Toffen, Chiffre, M^2 osv., og jeg er hverken excel-freak eller mattenerd, samt elendig på å huske tall, inkludert bursdager desverre. Men gi meg en unnskyldning og jeg kan kose meg i dagesvis med å programmere en genetisk algoritme inkludert i en populasjonsdynamisk modell for å se hva slags evolusjon som hender. På første ferie på lenge hadde jeg med meg bøkene "Viruses, Plagues and History" og "War and Peace and War" (en slags makrososilogi bygd på matematiske modeller av økonomi, adferd og populasjonsdynamikk). Er ganske uspesialisert innen mitt felt, så profesjonell dillettantnerd?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.