Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?
Mannen og jeg var på vår lokale kinarestaurant nå i januar. Vi hadde spist ganske mye da jeg fikk en plastbit i munnen. Jeg har vømmølsmage og måtte virkelig fokusere på alt annet enn maten da jeg tok ut plastbiten og mens jeg satt der etterpå. Jeg sa fra til servitøren, og hun svarte: Åhh.. he he he... når vi åpner plastboksene til å ta take-away i så hender det at det spretter litt plast fra disse boksene.
Hun kom overraskende med friterte bananer og is til meg. Mannen min fikk ikke noe. Hun spurte om mannen min ville ha en skje han også 
Jeg har vært veldig mye på denne kinarestauranten i mange år, men jeg syns jo det er litt rart at de kan la plastbitene sprette rundt inne på et kjøkken...
Det er pussig at jeg som har vømmølsmage skal stadig utsettes for slike ting. Da jeg var gravid kunne jeg ikke gå til noen i min svigerfamilie. Der fant jeg alltid hundehår i maten, og da jeg var gravid kastet jeg opp, uten forvarsel, om jeg fikk hundhår eller annet i maten. Jeg fikk en gang hår i smørbrødet mitt på kantina på jobb. Jeg var gravid da. Jeg brekte meg og løp inn på do og sto der og brakk meg. Helt forferdelig.
|