|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
|
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?
Vi fikk alt gratis. Vi var bare to stk da, og de var først veldig forsinket med maten fordi de hadde hatt en eksplosjon på kjøkkenet. Det var tydelig at det hadde gått en glassplate et sted. Dette var en glassbit som var av typen som "smuldrer opp" når det knuser. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?jeg kjøpte en 2pakkning med skoleboller på rema en gang, jeg fikk tørkepapir i den ene bollen. gjett hvem produsenten var: |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Utrolig! Det har jeg aldri opplevd, selv om jeg har opplevd å klage endel ganger andre steder. Jeg har somregel fått sånn som dette: "Åja, men biffen skal være sur og trevlete. Den er jo marinert! *sur oppstoppernese*"
|
|
|
#24 |
|
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
|
|
|
#26 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Skrev svaret om trappemaling i feil tråd
|
|
|
#27 |
|
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Hehe, skjønte det! Har lest den andre tråden også, jeg.
|
|
|
#28 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spiste ikke pizzaen for å si det sånn.Men sa heller ikke noe,visste at de som jobbet der var litt ustabile.
|
|
|
#29 |
|
Pauset
|
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Mannen og jeg var på vår lokale kinarestaurant nå i januar. Vi hadde spist ganske mye da jeg fikk en plastbit i munnen. Jeg har vømmølsmage og måtte virkelig fokusere på alt annet enn maten da jeg tok ut plastbiten og mens jeg satt der etterpå. Jeg sa fra til servitøren, og hun svarte: Åhh.. he he he... når vi åpner plastboksene til å ta take-away i så hender det at det spretter litt plast fra disse boksene. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?veninna mi fikk pappskive på hamburgeren i steden for ost en gang når vi var små. De hadde sånne stabler med ost-papp-ost-papp på restauranten, og i befippelsen kasta kokken osten i søpla og la på pappen på burgeren. Det morsomste var at min veninne var så beskjeden at hun ikke turte å si noe, bare tygget og tygget og tygget....
|
|
|
#31 |
|
Tre små T
Oh ja der hadde jeg også blitt skuffet hvis jeg fikk noe i maten,vil ikke ha en dårlig matopplevelse der. Beste kinarestauranten jeg har vært på!
|
|
|
#32 |
|
Pauset
|
Enig! Jeg har vært på maange kinarestauranter, men vår lokale restaurant er definitivt den beste. Jeg har vært der etterpå. Spiste med litt skepsis, men det gikk bra. Prøver å tenke at jeg aldri har opplevd dette før i alle de år jeg har gått dit, og at nå vet de hva jeg fikk i maten og da skjerper de seg. Det var jo ikke skittent, bare ubehagelig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Nei heldigvis har jeg ikke funnet noe annet en midd i melet.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg fant en gang ei marihøne i bringebærsyltetøy fra Nora. Oppdaget insektet etter å ha smurt på ei brødskive, heldigvis før jeg hadde begynt å spise. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Min far fant en gang en død musunge i en pose frosne grønnsaker fra Findus. Og det var etter at grønnsakene var kokt og han skulle forsyne seg ved bordet. Vi fikk gratis forbruk av frossengrønnsaker i et år.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Makk i krokanrull. Skulle egentlig spise den på kinoen men sparte den til neste dag (heldigvis) hadde spist noen biter da jeg oppdaget noe som kravlet rundt på pulten min.. Undersøkte da de resterende sjokoladene og jupp: fulle av makk! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg fant en stein i en maisboks en gang. Ganske så uskyldig egentlig.
|
|
|
#39 |
|
Sugaraddict!
|
æææææææææsj
|
|
|
#40 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg fant et laaaaaagt svart hår i en boks med vannkastanjer. også hår på dolly pizza. å stein i salaten på peppes.
|
![]() |
|
|