Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er rosa prinsessekjoler ødeleggende for likestillingen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 19:00   #161
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er rosa prinsessekjoler ødeleggende for likestillingen?

Hehehe herlig.

Her er favorittkostymet til eldste:

Jeg har desverre ikke noe bilde av minsten i "jenteklær", men jeg glemmer aldri den kvelden han hadde badet og mannen hadde sluppet ham løs oppe på rommet til eldste, der han hadde gått og tatt på seg englevinger. Der kom han mot meg, splitter naken, med glitrende englevinger festet på ryggen og med tryllestav i hånda.

Gammel 05-02-10, 19:30   #162
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Vi har faktisk flere grønne traktorer. Noen blå også. Men når jeg tenker meg om er den store tråtraktoren rød. Sikkert fordi den ble litt mere "jentete" da

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 19:34   #163
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som er for unisexklær for barn, synes dere også det burde være mer unisexklær for voksne? Foretrekker dere å gå i skjorte og bukse og ikke skjørt og topp?

På jobb foretrekker jeg bukse og skjorte, ja. Gjerne en skjorte med et snitt som passer til litt pupper og bittelitt midje, men jeg har mye oftere på meg det enn skjørt og topp. Jeg har riktignok litt Odd Molly og Chill, så jeg kan jo være "jentete" også.

Det som plager meg mest med kjønnsdelte klær er at jentebuksene er så innmari trange og guttebuksene så veldig baggy og jeg gikk omtrent i taket da jeg så at fjorårets guttebukser på H&M var med falsk boksershortskant, de gikk helt ned i størrelse 86. Hva er poenget med det, liksom?

Jeg har en gutt som er lang og relativt slank, og det å finne bukser som i det hele tatt holder seg oppe har til nå vært en utfordring. Og lillesøster er mer kompakt og der har jeg hatt motsatt problem, jeg har hatt noen bomkjøp med bukser som hun overhodet ikke har hatt mulighet til å få på seg. Heldigvis har hun hatt storebrors bukser å arve, så hun har så hun klarer seg. Men jeg synes det er trist at lillesøster, som jo bare litt solid bygget, skal risikere å oppleve at flere av kjedebutikkenes jentebukser ikke passer henne. Hun er så liten enda at jeg klarer å passe på henne, men det kommer vel en tid da hun vil være med og kjøpe klær. Det kommer til å bli festlig, du.

Gammel 05-02-10, 19:39   #164
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de siste årene har jentebuksene vært skikkelig trange, altså. Min eldste er ordentlig slank, altså, og allikevel har hun slitt med å få seg noen nettbaserte bomkjøp fra HM.com. Og at de slutter med "barnemodeller" og går over på ungdomsmote i det str. 134 kommer, da skal de bli små fjortiser, liksom.

Gammel 05-02-10, 19:40   #165
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det som plager meg mest med kjønnsdelte klær er at jentebuksene er så innmari trange

Ja! Jeg har ei jente med litt valpefett-mage. Hun er slank, men trekker altså litt ekstra rundt magen. Mange av dongeribuksene i hennes størrelse er rett og slett for trange rundt magen! Hvor tynne skal de egentlig være for å komme oppi de trange buksene der? Jeg blir provosert. Jenta mi er jo ikke så mye annerledes i kroppsformen enn de fleste seksåringer.

Gammel 05-02-10, 19:44   #166
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, de siste årene har jentebuksene vært skikkelig trange, altså. Min eldste er ordentlig slank, altså, og allikevel har hun slitt med å få seg noen nettbaserte bomkjøp fra HM.com. Og at de slutter med "barnemodeller" og går over på ungdomsmote i det str. 134 kommer, da skal de bli små fjortiser, liksom.

Ja, det blir jo ekstra morsomt når hun allerede nå bruker klær i en-to størrelser større enn alderen tilsier. Fjortiss som seks-syv-åring, liksom. Festlig.

Gammel 05-02-10, 19:50   #167
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, det med størrelsene er dødskjipt. Min femåring er allerede på str 128, så når han begynner på skolen er vi over på ungdomsklær. Rent visuelt er ikke forskjellen like stor på gutteklær, men passformen er endel anderledes. En seksåring har fremdeles småbarnskropp selv om han er lang.

Jeg har tenkt litt på hvordan man kan få bukt med den voldsomme kjønnsdelingen. Så godt som alle i denne tråden ønsker flere kjønnsnøytrale valg, men vil allikevel la barna styre mye av valget og dermed opprettholde kjønnsdelingen. Endringen må komme via forbrukerpress, men da må man benytte seg av det også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:00   #168
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg så på et program kl 21.30 på nrk1 i går. Det var fra en debatt på litteraturhuset om likestilling. En av problemstillingene var at det var ødeleggende for likestillingen at jentene gikk i rosa prinsessekjoler. At de dermed inntok rollen som passive små vinkejenter.

Jeg har en datter som er godt forskynt med prinsessekjoler, og jeg innrømmer videre at 70% av lekene hennes er rosa/lilla.

Snuppa er usedvanlig sterk på det sosiale og faglige plan. Hun er "sjefen" i barnehagen selv om hun ikke er førskolebarn. Hun har masser av planer for livet sitt. For tiden vil hun bli dyrlege, men for noen uker siden ville hun bli vanlig lege. Ikke at jobbambisjonene er så viktige i den alderen.

Vi har tenkt at hun gjerne må ha alle disse rosa greiene så lenge vi oppdrar henne til å stå på kravene for seg selv. Er vi helt på bærtur når vi antar at dette skal gå helt greit?

Det er i såfall snakk om rasisme da, all den tid ekstrem kjønnssosialisering er HELT ok så lenge det er snakk om utenomvestlig etnisitet. Da er det ikke lenger snakk om skadevirkningene av et rosa plagg, men RETTEN til å kjøre på som i alle år... Og de samme sosiologene som blåser seg opp over at etnisk vestlige småjenter fanges opp av fæl kjønnskapitalisme er samtidig den gamle, utenomeuropeiske kjønnsfascismens fremste forsvarere. På lag med religiøse ledere

Sist redigert av Brutus_ : 05-02-10 kl 20:15.
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:13   #169
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Personlig bryr jeg meg lite om klær og opplever mer at dette med rosa prinsessekjoler er mer resultatet av kjønnsroller enn at det er kjolene i seg selv som former kjønnsrollene. Jeg satser på at min og mannens holdning vil gjøre at barna våre blir likestilte. Jeg liker forøvrig samme egenskaper hos begge kjønn. Jeg vil feks gjerne være venner med folk som er lojale uansett kjønn.

Og jeg tenker at man begynner i "feil ende" hvis man reagerer på ytre ting som klær (og siden Brutus er i tråden kan jeg jo legge til at jeg synes det med språk også. Folk som er rasister blir ikke anti-rasister av å si "fremmedspråklige" akkurat som folk som ikke er rasister blir det av å si "neger".) Ytre ting som språk og klær kan kanskje være greit å plukke av folk som er tankeløse eller ikke er kjent med de kulturelle settingene, men det som virkelig former folk kan ikke endres så enkelt tenker jeg. (Det er som med miljø. Nå er jo miljø trendy, men det er ingen helhetlig tankegang bak. Det er feks ingen som snakker om at kjæledyr er en belastning for miljøet. Det er bare biler som man må slutte med.)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

over den grønne traktoren. Alle vet da at den røde, Massey Ferguson, er mye bedre enn John Deere. Du kan ikke ofre kvaliteten på likestillingens alter. :sjokkert:

Tror jeg og du må ta et oppgjør på traktorforumet, rine. Velkommen inn: http://bygda.traktor.no/forum/topics...skal-eg-kjoepe

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det er jo sånn sett litt pussig at det er Odd Molly-dilla blant klientellet her. Det er jo klær med mye råååsa, hjerter, volanger, sløyfer og dill og dall. Og FPs bortimot lengste tråd handler om BH-er i pastellfarger med blonder. Men vi er veldig for likestilling og kjønnsnøytrale klær. Hos barna.

Nå la akkurat Pelen ut en tråd om at hun og mannen likte forskjellige BH-er så FP er virkelig plassen for likestilling.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jøss. Ja, det er vel ditt privilegium som moderator.

Næsj, alle kan gjøre det.

Gammel 05-02-10, 20:14   #170
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det som plager meg mest med kjønnsdelte klær er at jentebuksene er så innmari trange og guttebuksene så veldig baggy ...
Jeg har en gutt som er lang og relativt slank, og det å finne bukser som i det hele tatt holder seg oppe har til nå vært en utfordring. Og lillesøster er mer kompakt og der har jeg hatt motsatt problem,

Nå er jo jeg noe over gjennomsnittet interessert i barnetøy, men jeg har ingen problemer med å finne smale guttebukser eller baggy jentebukser. Eller unisex smale/baggy bukser.

Gammel 05-02-10, 20:17   #171
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er bare John Deere som gjelder.

Alle vet at Jånn Dir suger svette sokker, sammenlignet med Fendt

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:20   #172
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Deeren har helremma så da er det bare å skru fornhyraulikken og lastebrakettene rett i ramma. Mye bedre!!

(OK, innrømmer at jeg stjal argumentet fra traktorforumet, da. :vill og gal på en fredags kveld: )

Gammel 05-02-10, 20:23   #173
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Nå er jo jeg noe over gjennomsnittet interessert i barnetøy, men jeg har ingen problemer med å finne smale guttebukser eller baggy jentebukser. Eller unisex smale/baggy bukser.

Mens min klesshopping de siste årene stort sett har begrenset seg til et raid på Oslo City (jobber like ved) når behovet blir påtrengende nok. At Okaïdi stengte butikken sin på Oslo City syntes jeg var et stort tap. Hadde jeg hatt tid og lyst til å lete mer grundig hadde jeg nok funnet noe.

Gammel 05-02-10, 20:24   #174
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Deeren har helremma så da er det bare å skru fornhyraulikken og lastebrakettene rett i ramma. Mye bedre!!

(OK, innrømmer at jeg stjal argumentet fra traktorforumet, da. :vill og gal på en fredags kveld: )

Hjelper lite, det er k-v-a-l-i-t-e-t-e-n som teller.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:30   #175
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Og jeg tenker at man begynner i "feil ende" hvis man reagerer på ytre ting som klær (og siden Brutus er i tråden kan jeg jo legge til at jeg synes det med språk også. Folk som er rasister blir ikke anti-rasister av å si "fremmedspråklige" akkurat som folk som ikke er rasister blir det av å si "neger".) Ytre ting som språk og klær kan kanskje være greit å plukke av folk som er tankeløse eller ikke er kjent med de kulturelle settingene, men det som virkelig former folk kan ikke endres så enkelt tenker jeg. (Det er som med miljø. Nå er jo miljø trendy, men det er ingen helhetlig tankegang bak. Det er feks ingen som snakker om at kjæledyr er en belastning for miljøet. Det er bare biler som man må slutte med.).

Poenget mitt er vel at man tar denne debatten og VET at man kun diskuterer en del av befolkningen. Hvis folk vil ta opp kjønnstematikk som denne må man ta inn over seg problemstillinger som favner alle grupper i samfunnet. Det virker absurd når man i dag kjempe for å ha "den lille" forskjellen, androgynitet og kjønnsnøytralitet har aldri stått sterkere. Samtidig vil man ha mer av dette i en gruppe, og er paralelt fanebærere for tildekking av hår blant andre grupper. Ingen stiller seg subjektiv til sosialisering av f.eks muslimske barn. Da tenker jeg at man kan la være å bekymre seg over rosa kjoler og pistoler og. For samfunnsmessig innebærer disse små bagatellene ekstremt lite i forhold til den store potensielle gevinsten man kan få vet å ta en viss kontroll med den ikke vestlige soslialiseringen, som i dag foregår på heltid bak gardinene i det private.

Gammel 05-02-10, 20:35   #176
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner du de? Vi kjøper som sagt på jenteavdelingen nå for at de skal være smale nok til poden . Jeg har lett overalt uten å finne.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:39   #177
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg og du må ta et oppgjør på traktorforumet, rine. Velkommen inn: http://bygda.traktor.no/forum/topics...skal-eg-kjoepe

Takk for invitasjonen, men en liten kikk avslører at jeg nok ikke har noe å stille opp med der inne. Jeg vet ikke så mye annet enn fargene på traktorene, i grunn. Ford er blå, forresten.

Hjelper lite, det er k-v-a-l-i-t-e-t-e-n som teller.

Fendt? Aldri hørt om den- kan umulig være noe bra...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:40   #178
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hvor finner du de? Vi kjøper som sagt på jenteavdelingen nå for at de skal være smale nok til poden . Jeg har lett overalt uten å finne.

Har du prøvd Slim jeans fra Polarn o Pyret? Det er de eneste jeg har funnet som sitter pent på min tynne gutt, de har justerbart liv også.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:43   #179
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Molo og MiniATure har mange smale modeller. Moonkids, MiniRodini og PO.P. også. Har også kjøpt noen på Lindex, men det er ei stund sia.

Gammel 05-02-10, 20:45   #180
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Molo og MiniATure har mange smale modeller. Moonkids, MiniRodini og PO.P. også. Har også kjøpt noen på Lindex, men det er ei stund sia.

Miniature har vi prøvd,de passet ikke. Lindex har kun på jenteavdelingen, p.o.p har jeg faktisk ikke prøvd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.