Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 16:51   #101
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 18:07   #102
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg outer meg som stor fan av nittitallsmoten. Jeg kan fryde meg over klærne både i BH9210 og f.eks. Seinfeld.

Jeg synes alle på det bilde der ser flott ut, bortsett fra hun nest til høyre.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 18:15   #103
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kledde meg som de tre til venstre. Det var fint!

Gammel 05-02-10, 18:16   #104
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kledde meg som de tre til venstre. Det var fint!

Det var det! Jeg bodde i hullete strømpebukser, fjellstøvler, blomsterkjoler og hatt, og kjenner jeg blir veldig lei meg over at jeg er for gammel til å kunne gå sånn igjen når moten kommer tilbake. Og det vil den!

Gammel 05-02-10, 18:23   #105
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spice girls nå:

Og Spice Girls før:

Gammel 05-02-10, 18:25   #106
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det var det! Jeg bodde i hullete strømpebukser, fjellstøvler, blomsterkjoler og hatt, og kjenner jeg blir veldig lei meg over at jeg er for gammel til å kunne gå sånn igjen når moten kommer tilbake. Og det vil den!

Å, jess. Da skal vi nikke nostalgisk til døtrene våre i det de tripper ut av huset iført trang body-genser og olabukser med slagløs dressjakke over.

Gammel 05-02-10, 18:27   #107
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Min datter fant en body (av meg) i en pose med 15-17 år gammelt tøy. Hun holdt på å le seg fordervet.

Jeg husker så godt at jeg hadde verdens kuleste Pepe olabukser, og så denne hvite bodyen, gjerne med noen DIGRE hjerteøredobber til. Og en passende scrunchie!

Gammel 05-02-10, 18:56   #108
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, her var det komt mykje stygt sidan sist eg var inne!

Gammel 05-02-10, 20:23   #109
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Victoria Beckham!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:28   #110
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Er det bare jeg som synes de puppene til fru Beckham er grusomme?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:37   #111
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Er det bare jeg som synes de puppene til fru Beckham er grusomme?

Nei. OK, Fru Beckham passer egentlig ikke inn i noe tiår.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:43   #112
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Når folk snakker om strekkbukser, så kom jeg på disse lekre USA-sokkene som vi hadde utenpå. Slike knelange sokker i ymse farger, som man skulle skyve ned rundt anklene slik at de lå i en krøll der nede. Bærre lækkert.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:46   #113
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Når folk snakker om strekkbukser, så kom jeg på disse lekre USA-sokkene som vi hadde utenpå. Slike knelange sokker i ymse farger, som man skulle skyve ned rundt anklene slik at de lå i en krøll der nede. Bærre lækkert.

De brukte jeg leeenge, men jeg hadde dem strukket helt opp mot knærne. Gikk med dem om vinteren i stedetfor strømpebukser, kjempedeilig.

Gammel 05-02-10, 20:50   #114
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

store stygge hårstrikk..

Jeg og venninna mi sydde faktisk haugevis av dem!

Gammel 05-02-10, 20:56   #115
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Lange strømper er definitivt in igjen. :ser ned på de grå leggvarmerene over tightsen:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 21:06   #116
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Tviler på at denne looken blir in igjen i rockebransjen, noen sinne! :

Eller denne:

Gammel 05-02-10, 21:25   #117
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her i byen het slike boots MC-boots. Dvs det var noe heeelt annet enn cowboyboots som var såååå kjipt.

Ellers så har jeg ingen tro på at disse blir moderne igjen... de grusomme Buffaloskoene.

Jeg har fått varige mèn etter sånne sko

Håper ikke de kommer på moten igjen nei. Og jeg brukte mine leeenge. Jeg er så lita, så det var en grei måte å komme seg noen cm opp på

Men du verdenså sint legen på sykehuset var, da jeg tråkket litt skikkelig over med de og ble kjørt fra jobben i sykebil. Han mente de burde forbys! Den stakkars ankelen blir aldri bra

Gammel 05-02-10, 23:26   #118
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg registrerer med gru at moten med tennissokker trukket opp over buksebeina er inne igjen her i bygda.

Når det er sagt, mye av det dere grøsser av her i tråden har jeg båret med stolthet fra ca 1988 til - vel, nå.

Gammel 05-02-10, 23:37   #119
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Åh,jeg syntes Adam Ant var dødskjekk!

Gammel 06-02-10, 00:33   #120
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg registrerer med gru at moten med tennissokker trukket opp over buksebeina er inne igjen her i bygda.

Når det er sagt, mye av det dere grøsser av her i tråden har jeg båret med stolthet fra ca 1988 til - vel, nå.

Men du kler det med stil Din stil e råtøff. Man ser du har en retrostil, ikke at du sitter fast i 80 tallet

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.