Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 00:38   #121
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Åh,jeg syntes Adam Ant var dødskjekk!

Jeg får litt sånne ufrivillige rykninger rundt øynene av mannfolk som bruker sminke. MYE sminke

Gammel 06-02-10, 00:53   #122
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Skulderputer. Grøss og gru! Jeg hadde slike med borrelås på, som jeg hadde inni alle plagg. De bodde der frem til over 90-tallet.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 01:51   #123
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Men du kler det med stil Din stil e råtøff. Man ser du har en retrostil, ikke at du sitter fast i 80 tallet

Thænx babe.

Gammel 06-02-10, 01:52   #124
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg får litt sånne ufrivillige rykninger rundt øynene av mannfolk som bruker sminke. MYE sminke

Altså:
Mötley Crüe. Poison. KISS. Tigertailz. Twisted Sister. Ærre no' gæærnt i det åsså nå???

Gammel 06-02-10, 01:58   #125
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Stovnerbunad?

Gjerne akkompagnert av ei skikkelig Grorudpalme!!

Gammel 06-02-10, 02:45   #126
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Altså:
Mötley Crüe. Poison. KISS. Tigertailz. Twisted Sister. Ærre no' gæærnt i det åsså nå???

Jeg blir litt forstyrret av menn i tights altså... Det funker liksom ikke helt i min verden, spesielt kombinert med nok hårspray til å svi et middels stort hull i ozonlaget, og sminken lagt på med alt for raus hånd

Gammel 06-02-10, 03:10   #127
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

"We're men, we're men in thighs! We woam around the forest looking for fights!"

Gammel 06-02-10, 03:24   #128
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg blir litt forstyrret av menn i tights altså... Det funker liksom ikke helt i min verden, spesielt kombinert med nok hårspray til å svi et middels stort hull i ozonlaget, og sminken lagt på med alt for raus hånd

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"We're men, we're men in thighs! We woam around the forest looking for fights!"

altså er jeg aleeene i min 80-talls-boble.

Gammel 06-02-10, 11:44   #129
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

altså er jeg aleeene i min 80-talls-boble.

Jeg er i boblen sammen med deg. Skal du forresten på Norway Rock festival i Kvinesdal 7-11 juli? Der kommer Twisted Sister!

Gammel 06-02-10, 12:11   #130
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, alt kommer tilbake, med en twist. Og det er ikke meningen at man skal gå i samme mote flere ganger. Sorry, men det er bare å innse det. Vi begynner å bli gamle når småjentene ser ut som vi gjorde før.

Selv var jeg heftig grunger, så dette skulle jeg gjerne vært ung nok til å bruke igjen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 12:28   #131
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg er i boblen sammen med deg. Skal du forresten på Norway Rock festival i Kvinesdal 7-11 juli? Der kommer Twisted Sister!

NR går samtidig med Midnattsrocken her oppe.
Og vi hadde Twisted i fjor.

Gammel 06-02-10, 12:35   #132
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og vi hadde Manowar! U.D.O kommer tilbake i år også. De var bare fantastisk i fjor!

Gammel 06-02-10, 12:39   #133
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Medgrunger melder seg.
Eller, grunge/flowerpower, egentlig.
(Etter at jeg ble ferdig med heavy- og mc-jakkeperioden min. )

Det var jammen behagelige dager, rent kles- og bekymringsmessig.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 13:14   #134
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

* "steinvakset" dongeribukse mer oppbrett der man festet oppbretten med knallfarget plastbinders....
* Mintfarget kingsize boblejakke!
* okergule eller brunrøde seilersko med litt tykk sole
* traktor-sko! ( men dem kommer nok tilbake engang...)

Det aller verste var nok disse trange buksene med fastsydd miniskjørt ja!
og magetoppene med splitt... og magetoppene med bar rygg!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 17:25   #135
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fant jeg på HMs sider i dag - 2010. Jeg hadde sånn på slutten av 80-beg. 90-tallet.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 17:28   #136
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Denne fant jeg på HMs sider i dag - 2010. Jeg hadde sånn på slutten av 80-beg. 90-tallet.

Jeg også ...

Gammel 06-02-10, 18:58   #137
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte på deg da jeg la ut bildet.

Gammel 06-02-10, 19:06   #138
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av hele denne tråden!

Jeg fant igjen en rødrutete scrunchie da jeg ryddet i gamle flytteesker for et år siden. Også hadde jeg sort mink scrunchie! Det var sånn sossescrunchie.

Sånn så den ut:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 19:10   #139
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det flere godbiter fra 90-tallet.

Sorte dressbukse-slengbukser, silkeboksere, skråsekk, buffalo og sikkerhetsnålarmbånd. Jeg har hatt alt, bortsett fra dressbukse-slengbukser og silkeboksere.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 19:12   #140
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Å, sånne arbånd laget jeg! Og dressbuksene finnes innerst i skapet et sted ...
Og så hadde jeg sånt pels hårstikk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.