|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelse
Du kan ikke returnere den da, og sjekke litt opp ang. Reima? BH har hatt 30%-40% på Reima for ikke lenge siden. Og et par mindre utstyrsbutikker rundt oss, kjører også 40% på det for tiden. Det er litt styr med retur ja |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelsejeg vegrer meg litt mot reima nå siden hun fikk en ny reima i august som ikke var slitesterk nok for henne. (grunnen til at jeg måtte kjøpe ny dress nå fordi hun har slitt ut rumpa så den ikke er vanntett lenger..) hm. venter på svar fra nettbutikken nå..
|
|
|
#23 |
|
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Aha.. ok |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseHøres ut som om den dressen du har kjøpt er feilmerket mtp. størrelse. Det er klagegrunnlag. Håper du får løst det med nettbutikken du har kjøpt den i. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseJeg har en trolldress i 92 og en ticket i 92. Trolldressen er noen cm større.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Akkurat samme opplevelse har vi også. Storebror har Rampetroll i str 122, og den passer helt fint alle andre steder enn i ermene. Når han strekker ut ermene er den bare såvidt den går over vottene - den er i praksis egentlig for kort altså. |
|
|
|
#29 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseventer på svar fra norbaggen. hun skulle be fabrikken måle en dress i 134 for å se om jeg fikk like mål.. hvis min er feilmerket skal de sende meg en ny..
|
|
|
#30 |
|
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Krysser fingrene for deg ! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelseHåper du får ny dress |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelsedet skal jeg huske seinere med klumpen. snuppa er vel nok for stor til dress neste år. da blir det vel skogstad bukse og jakke tenker jeg. men hun er veldig glad i dress nemlig. lett å ta på seg. så håper vi får fikset opp i dette styret nå. det er meter med snø og i dag kom hun hjem våt i rumpa igjen pga reimaen ikke holder.. hun har jo omtrent hull der nå..
|
|
|
#33 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: I alle dager ... Trolldressen og størrelsemin må være feilmerket.. får en ny i posten snart.. Var i butikken i går og prøvde en på henne i 128 som faktisk passet..
|
|
|
#34 |
|
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Så bra det løste seg ! |
|
|