|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellige BH-smak
Håndballklister
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forskjellig BH-smak
Syns du det er så rart? Jeg har masse bher som jeg liker, men jeg syns det kan være greit å ta litt hensyn til hva han liker en gang innimellom på samme måte som han tar hensyn til at jeg liker den genseren (eller hvilket klesplagg det enn måtte være |
|
|
|
|
|
#63 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Forskjellig BH-smakJa, jeg synes det er veldig rart at man skal kle seg i undertøy etter partneren smak. Jeg gir fullstendig blanke i hvilke truser mannen min liker og bruker, det viktigeste er at han finner undertøyet sitt behagelig. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bedreviter
|
Jeg synes det er snålt at mannen din ønsker å ha en formening om hvilket undertøy du skal bruke. Jeg synes selvsagt ikke det er galt på noe vis, og når han nå en gang har en slik formening, så er det jo snilt av deg å prøve å imøtekomme ønskene hans. Men hvis du spør, så synes jeg det er en rar ting å ha ønsker om. Jeg for min del tror jeg ville følt meg ganske invadert om mannen min skulle begynne å ha formeninger om hvilken type BH-er eller truser jeg skulle bruke. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Forskjellig BH-smakJeg synes ikke det er det minste merkelig at man vil kle seg i noe partneren synes er sexy. Ikke at jeg lar meg styre av det, da. F.eks. liker ikke mannen min at jeg har kort hår, men jeg klipper meg kort likevel. Men en BH i ny og ne kan jeg godt tenke meg at vi enes om. Hvis jeg skal kjøpe meg sexy undertøy, så ville det føltes litt bortkastet om det bare var jeg som syntes det var sexy.
|
|
|
#68 |
|
Sviiisj!!
|
Hvis jeg har en formening om hva som er sexy, og tror at jeg gleder mannen min ved å kjøpe slikt undertøy, så er det jo fint om jeg får et hint om at jeg er på feil spor..?
|
|
|
#70 |
|
|
Jeg tror nok at han syns at en lekkert undertøy er litt som prikken over i-en. Jeg har hatt ganske mange kjærester og jeg tør å si at de fleste (eller alle) har likt pent undertøy. Men om sant skal sies så har jeg ikke hatt en mann før som har vært så interessert i design og estetikk som Pelenmannen.
Jeg kom for noen år siden med forslag om at Pelenmannen kanskje burde skifte ut sitt arsenal av boksere og det var noe han lyttet på og gjorde. Han var vel til dels enig selv, men han syntes det var greit å høre på hva jeg syntes i den forbindelsen. Var det så rart? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Forskjellig BH-smakLangøre ville visst gjerne ha frem at han liker meg best uten undertøy.
|
|
|
#72 |
|
|
Ikke hva jeg SKAL bruke, men han har tanker om hva han gjerne kan tenke seg å se meg i. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Bedreviter
|
Hvis du ga ham et diskret hint om at utvaskede, sjaskede boksere ikke er det helt store, så synes jeg det er noe helt annet enn hvis du oppfordret ham til å bytte til tanga eller string fordi du synes det er mer sexy. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
© All rights reserved
|
Det er også helt fjernt for meg/oss. Han ser deg vel ikke i undertøyet sånn til dagen, det er jo skjult bak klærene? Og når det gjelder sex, så er vel de fleste menn mer opptatt av det som BH-en skjuler? |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Sviiisj!!
|
Det er sant, men for noen er fint undertøy en fin del av forspillet. Der er man vel forskjellige.
|
|
|
#77 |
|
|
Det var neppe tanga eller string, bare litt moderne av det han hadde. |
|
|
|